Jyväskyläläiset!?

Vierailija

Olen jo joskus laittanut tänne keskusteluita, mutta olis kiva saada lisää kavereita täältä päin. :) Olen 19v. tyttö.

Kommentit (4)

Vierailija

Moikka!

Oon -93 syntynyt tyttö Jyväskylästä. Kavereita ei oo koskaan liikaa! Mulla Jyväskylässä on muutamia hyviä ystäviä + kavereita, mut aikataulut ei oikeen sovi yksiin useesti. Tällä hetkellä oon Espanjassa työharjottelussa, valmistun kokiks keväällä. Suomeen tuun huhtikuun lopussa. En varsinaisesti harrasta mitää, tykkään pyöriä kaupungilla, shoppailla, käydä baareissa, syödä hyvin, kesällä käydä biitsillä ja tämmöstä normia. Uus harrastus on kyllä hakuusessa kunhan pääsen täältä Espanjasta Suomeen! Saa laittaa s-postia johanna.121@hotmail.com jos kuulostaa yhtään mielenkiintoselta :)

Vierailija

Moikka!

Mullakin olis tarve uusille ystäville just Jkylästä. Oon todennäkösesti muuttamassa sinne elokuussa eli uusien ystävien tarve olis suuri!
Mulla on sieltä jo muutamia kavereita, mutta muuttaminen on iso asia nii ois mukava tutustuu uusiin ihmisiin jo ennen sinne muuttoa.
Oon 18 v puhelias ja iloinen tyttö, harrastuksiini kuuluu spinning, juoksu ja kuntosali. Rakastan shoppailua!(: Ja tykkään kaikkeen muotiin liittyvästä. Tykkään myös vaa hengailla kaupungilla ja olla kavereitten kaa.
Mulle saa laittaa sähköpostii jos kuulosti yhtään siltä ett haluisit tutustuu(:

Vierailija

Moikkaa!
Täällä olis kans yks 20 vee tyttö vailla kamuja! Tykkään käydä shoppailemassa, bilettämässä, kirppiksillä... :) Onks sulla sähköpostiosotetta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat