Uusia ystäviä Kuopion alueelta!

Vierailija

Moi!

Oon 20-vuotias nainen, joka opiskelee AMK:ssa ja haluaisin uusia ystäviä täältä, joiden kanssa vois käydä kahvilla, bilettämässä, kattoa leffaa ja ihan muuten vaan viettää aikaa. :) Kotikaupungista (Iisalmesta) muuttaessa ystävät lähti maailmalle kukin ympäri Suomea eikä täällä ole enää paljon jäljellä. Opiskelukavereita tulee nähtyä välillä, mutta joskus haluaisi nähdä ihan muitakin ihmisiä, joita ei esim. koulussa nää.

Olen aika "läheisriippuvainen" ja tykkään olla mieluummin jonkun/muiden kanssa kuin yksin. :) Siksi ajattelin laittaa huvikseen tänne viestiä, jos täältä saisi uusia tuttavuuksia. :)

Olisi kiva, jos tähän tulisi kommentteja! Mesen saa kysymällä. :) Ottakaa yhteyttä rohkeasti!

t. Ansku

Kommentit (9)

Vierailija

Mulle kelpais myös uudet kaverit! Oon asunu nyt alle vuoden täällä Kuopiossa ja oon 21-vuotias tyttö. :) Voisin laittaa sulle jotain sähköpostia jos annat osotteen? :)

Ja hei kiinnostaisko ketään lähtee huomenna Onnelaan Glow partyihin?? Vähä myöhään ehkä kyselen, mutta just kaveri peru lähtönsä :s

Vierailija

No en taida enää näin lyhyellä varotusajalla jaksaa lähteä, kun oon jo yöpuku päällä täällä :D Mutta hei saanko sun sähköpostiosotteen, jos vaikka ens viikonloppuna lähettäs? Jos tuo Annettekin ois sillon Kuopiossa ja mentäs kolmestaan? :)

Vierailija

Kiinnostaisko ketään lähteä huomenna Passioniin? :)
Oon 21-vuotias tyttö siis. Kaverit ois menossa vasta lauantaina,
mutta ite haluaisin jo huomennakin lähtee tanssii :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat