Nyt joku takomaan mulle järkeä!

Vierailija

Eli asiallisia vastauksia kuitenkin, kiitos! :)

Olen seurustellut ihanan miehen kanssa yli puoli vuotta ja suhteessa on melkein kaikki hyvin. Pelisäännöt on tehty heti alussa, mutta yksi asiaa raastaa hermojani.

Ongelmana on se, että mieheni on todella hyvissä väleissä eksänsä kanssa ja juttelee usein Facebookissa tämän naisen kanssa (jonka kanssa on joskus ollut myös kihloissa, suhteen päättymisestä on yli 2 vuotta.) Mieheni on tehnyt selväksi, että heidän välillään ei ole muuta kuin ystävyyttä, ja uskon häntä. Naurettavan siis tilanteesta tekee se, että ahdistun ja hermostun joka kerta kun huomaan, että he ovat viestitelleet taas keskenään. Lisäksi hermostun myös muista naisista, jotka viestittelevät mieheni kanssa, varsinkin jos en tunne heitä.

Olen jutellut asiasta mieheni kanssa, enkä voi, enkä todellakaan halua kieltää häntä juttelemasta ystävilleen(edes naispuolisille), hänellä on juttelemiseen täysi oikeus, se on normaalia!, eli siis minun pitäisi saada muutettua omaa ajatuksen juoksuani. En ole kertonut hänelle tästä jatkuvasta ahdistuksesta, koska siihen ei hänen puoleltaan ole mitään syytä. Hän ei siis ole antanut aihetta olla mustasukkainen. Lisäksi naurettavinta asiassa on se, että olen nähnyt mm. viestin(jonka mieheni näytti minulla), missä hänen kaveri(naispuolinen) kehuu ulkonäköäni ja on onnellinen meidän puolesta.

Taustalla asiaan vaikuttaa se, että olen eksääni pettänyt useasti kun seurustelin hänen kanssaan, omalla miehelläni on hurja määrä panoja ja entisiä tyttöystäviä lisäksi minulla on ailahteleva itseluottamus(joskus en välitä mistään, joskus taas otan kaiken itseeni). Tiedän, että kyseessä on omistuksenhaluisuuteni, mustasukkaisuuteni ja itseluottamukseni, mutta nyt tarvitsen apua, iten voin takoa itselleni että ei ole mitään hätää! Alkaa nimittäin jo itseäkin v*tuttamaan olla näin vaikea! :D

Älkääkä vain alkako jauhamaan pettämisestä, se ei liity nyt tähän asiaan! :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat