Kaveriporukka kasaan Tampere? =)

Vierailija

Tampereelle vastikään muuttanut 19-kesäinen tyttö toivoisi uusia ystäviä ja kavereita joiden kanssa voisi viettää vapaa-aikaa; käydä leffassa, baareissa, shoppailemassa, uimassa... Koneella kotosalla illat kököttäminen alkaa käydä jo vähän tylsäksi!

Tuntuu että nää cosmon keskustelujen kaveriporukat on olleet olemassa jo jonkin aikaa, joten mukaan on vähän vaikeata uuden päästä, eli siksi päätin alottaa kokonaan uuden keskustelun. :)
Jos siis olet parikymppinen, tai mikset hieman nuorempi tai vanhempikin, tamperelainen ja uusien ystävien/kaveriporukan tarpeessa, kirjottelehan tänne :-) mietin että voitais perustaa sellanen facebook-ryhmä ja tavata piakkoinkin. toki mulle saa laittaa myös mailia; dronttiedvard@hotmail.com

Kommentit (9)

Vierailija

Minulla on sama tilanne kuin sinulla, olen myös 19, vähän aikaa sitten muuttanut Tampereelle ja kavreita etsimässä :) Hyvä että laitoit viestin kun tosiaan noissa muissa ryhmissä tuntuu olevan jo melkoisesti porukkaa :D mulle voi pistää s-postia osoitteeseen lily.n@suomi24.fi

Vierailija

Heiheihei täällä kans on just treelle muuttanu 19v tyttö! :) kavereita ois joo kiva saada, tää koneella istuminen rupee olemaa jo aika puuduttavaa...

Vierailija

mut jospa mä sen ryhmän sinne facebookiin perustaisin sitte tässä, jos nyt tulis ees muutama halukas lisää :-)
mulle saa vaikka tonne mailiosoitteeseen, joka on siis alotusviestissä, linkkailla facebook-profiilinsa, niin voin sitten lisätä sinne ryhmään kun oon sen perustanut. Ois mukavata lähteä vaikka kahville tai leffaan piakkoinkin ! :-)

Vierailija

Tässä juuri aion sitä perustaa, mutta tarvitsen tosiaan tiedot teidän fb-profiileistanne mun mailiin, jotta voin sinne ihmisiä lisätä! Mun pitää ensin olla teidän kaveri, jotta voin lisäillä ryhmään :)

Vierailija

Niin tosiaan niitä treen ryhmiä on jo (itsehän olen viimeisimmän perustaja) : ) ja jotkut on aika vasta perustettuja ja olis kiva saada lisää tuttavuuksia ryhmään. Uudetkin pääsee mukaan vain esittäytymällä. Mutta jos ei valmiit ryhmät niin innosta niin mielelläni liittyisin uuteenkin ryhmään, että sais tavata uusia mukavia ihmisiä täältä treeltä : )

Vierailija

heei mustakin ois kiva liittyä mukaan tälläseen ryhmään.. :) itse olen 18-vuotias mutta täyttämässä 19 ja ihan tampereella olen kyllä koko ikäni asunu, mutta silti seura ei olisi pahitteeksi! ja varsinkaan uudet tuttavuudet :>

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat