Napakoru

Vierailija

Kuinka monella täällä on napakoru? Itsellä olisi haaveissa mennä ottamaan tässä piakkoin, kun tulee enemmän rahaa, mutta siihen liittyen pari kysymystä. Missä kävitte ottamassa? Sattuiko paljonkin? Olen kuullut että sattuu enemmän kuin lävistykset kasvoihin, mitä itsellänikin on aiemmin ollut joten en tiedä mihin uskoa.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse otin napakorun Kouvolassa. Mielestäni se ei sattunut niin paljon kun kasvoihin otettavat lävistykset. Minulla on myös nenäkoru ja sattui paljon enemmän kun napaan.

Vierailija

Mukava kuulla, sillä itsellänikin on ollut nenäkoru ja mielestäni ei sattunut kamalasti, joten helpottavaa kuulla että ei tehnyt kamalan kipeää, varsinkin kun itselläni on aika alhainen kipukynnys :D

Vierailija

Minulal on napakoru ja kävin ottamassa sen Kotkan His Master's Tattoossa. Hyvä paikka muuten :) Itsellä ei ole kasvoissa lävistyksiä, mutta napakorun laitto tuntu samalta kun ottaisi verikokeen (mutta hieman eri paikasta :D) Kannattaa ottaa, jos vähänkin mieli tekee, se saa mut tuntemaa itseni seksikkäämmäks ;)

Vierailija

Kävin ottamassa viime elokuussa jyväskylän undergroudissa.
Mulla ei sattunut mut onhan se tietenkin ihan ihmisestä kiinni.
Ekat 2 viikkoa oli pahat kun napa tulehtu mutta sitten rauhottu ja nyt olen tosi tyytyväinen että uskalsin ottaa :)

Vierailija

Minulla on ja kävin ottamassa Sirpa Mansnerilla Helsingin Malmilla. Minulla sattui ihan h***** paljon. Pelkkien atuloiden asettelu oli niin kepeää, että luulin sen olevan neula joka menisi läpi ihosta. Lisäks ku otin sen laastarin pois kotona, vuos se kolo niin paljon, et oikee roiskahti vessaan siit laastarist se hyytymä pallo. Paikka on siis hyvä, mutta napani tyyppi huono. Jos napakoruni lähtee joskus, niin en ota uutta. Oli niin kivuliasta touhua.
Opin sen, että jos on jäntevä napa, korun laittaminen tekee kipeää. Mitä pehmoisempaa kudos on, sitä vähemmän se sattuu. (Edellinen yleistys, mitä ammattilaisilta olen kuullut)

Vierailija

Otin napakoruni vuosia sitten Seinäjoella. Ei sattunut juurikaan, enemmänkin nipisti/kirpaisi. Mielestäni korvan rustolävistyksen ottaminen sattui huomattavasti enemmän. Naaman alueella minulla ei ole lävistyksiä, niin en osaa verrata niihin.

Vierailija

Otin noin 2 vuotta sitten napakorun kesällä Rovaniemellä. Ei tosiaan käynyt kipeää kun vähän nipisti. Mua pelotti ihan sikana ottaa se, ja kun menin liikkeeseen, teki mieli kääntyä takaisin ja mennä kotiin. Nyt on tosiaan ollut pari vuotta ää ja aivan ihana, ei haittaa mitään ja on kaunis.

Parantuminen vei mulla noin 3 kk että oli jo aivan parantunut, ja silloin vaihdoin korun, kipeä oli kuitenkin vain viikonverran.

Kannattaa ottaa :)

http://sinimaaria.blogspot.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat