Orgasmi!

Vierailija

Olisiko täällä muita joilla on ongelmia saada orgasmi miehen kanssa? Erityisesti te jotka ootte saaneet jostain avun, kertokaa kokemuksianne! :D

Tiedän että ongelma ei ole vartalossani koska saan kyllä orgasmin yksinäni. Kuitenkaan en ole ikinä saanut miehen kanssa orgasmia, niin yhdynnässä kuin muutenkaan. En ymmärrä missä vika! Nykyinen mies yrittää kovasti panostaa saadakseen minut nauttimaan, mutta tosiasia vaan on että orgasmi ei koskaan ole lähelläkään.

Kädellä hyväily tuntuu lähinnä tökkimiseltä tai painelulta, ja suuseksi, no se tuntuu välillä hyvältä mutta ei tosiaankaan mitenkään tajunnanräjäyttävältä. Yhdyntä ei useimmiten tunnu juuri miltään. Uskon että osa ongelmaa on se että en osaa vapautua enkä luottaa..mutta kai sen kosketuksen pitäisi silti tuntua hyvältä?!

Kertokaa joku jos olette keksineet ratkaisun tämäntyyppiseen tilanteeseen!

Kommentit (4)

Vierailija

Varsinkin uuden kumppanin kanssa voi olla vaikeaa rentoutua. Tottahan se on ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä orgasmia. Suosittelen miehen kanssa asian puheeksi ottamista ja voit yrittää kertoa miehellesi mistä pidät.

Vierailija

Puhuttu on asiasta ja miehellä koko ajan pahempi mieli kun ei osaa tyydyttää minua. Sama homma ollut jokaisen miehen kanssa. Olen kanssa kuullut että läheskään kaikki eivät saa yhdynnässä orkkua mutta olisi kiva saada se sitten ees jotenkin muulla tavalla...

Vierailija

Itselläni oli ensimmäisessä suhteessa aivan sama ongelma, aiemmin oli ollut vain yhden illan juttuja, ja uudessa suhteessa en aluksia uskaltanut rentoutua ja luottaa kumppaniin. Pelkäsin että jos rentoudun ja luotan hänen kosketukseensa, olen heikko ja en olisi hänen toivomuksiensa arvoinen, teeskentelin orgasmin kauan, kunnes puhuimme asiasta. Opin pikkuhiljaa rentoutumaan ja kerroin hänelle mikä tuntuu hyvältä. Hän oli opettanut minulle mikä hänestä tuntuu parhaalta ja minä opin tekemään samoin. Emätin orgasmia, eli niin sanottua yhdyntä orgasmia en ole koskaan saanut, mutta suuseksissä ja sormilla kylläkin. Pyydä häntä tekemään samat asiat sinulle kun teet itsetyydytyksessä, ja lisäksi rentoudu. Itselläni tämä auttoi ainakin. Tsemppiä sulle! :)

inlööv
Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

itse en saanut orgasmia seurustelumme alussa poikaystäväni kanssa yhdynnässä, enkä myöskään itsekseni. seurusteltuamme pidempään sain vihdoin orgasmin ja sen jälkeen olen saanut yksiksenikin. luulen että tärkeintä oli luottaa toiseen, tieto siitä mistä nauttii itse ja se että kertoi myös miehelle mistä pitää ja tarvittaessa neuvoi miestä :) toivottavasti oli edes jotain apua!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat