Seksifantasiat ja orgasmi

Vierailija

Haluaisin kysyä mitä mieltä olette seksifantasioista, esimerkiksi että nainen ja mies seurustelevat, ja seksin aikana nainen tai mies (miksei molemmat) kuvittelevat hommiin kolmannen osapuolen, eri miehen tai naisen tyydyttämään itseään tms? Millaisia fantasioita teillä on? Oletteko kertoneet niistä kumppanillenne?
Itselläni olisi haaveena kolme miestä + minä, yksi takana, yksi ottamassa suihin ja yksi suutelemassa kaulaani, huuliani jne. Ottakaa ihmeessä kantaa ja kertokaa kokemuksistanne! (:

Toinen asia: Mitä kumppaninne teille tekee että saatte orgasmin? Entä itsetyydytyksessä? Mitä silloin ajattelette?
Ottakaa kantaa niin naiset kuin miehetkin!

Kommentit (2)

Vierailija

Fantasiat ovat ihan ok ja antavat mukavaa lisäboostia seksiin. Itse kuvittelen joskus erään naispuolisen ystäväni kolmanneksi meidän petipuuhiin: mieheni tulee minua takaapäin ja ystäväni suutelee ja hyväilee minua käsillään. Olen kertonut tästä vähän miehelleni, ja hänestäkin ajatus on kiihottava.

Yleisimmin saan orgasmin yhdynnässä niin että minä olen päällä, mieheni hyväilee rintojani, puristelee peppua ja suutelee. Joskus mieheni tyydyttää minut vibraattorillani. Masturboidessa vibraattori on ehdoton, laukean helposti alle minuutissa jos tahdon. =)

Vierailija

Fantasiat ovat hyvästä! Itse haaveilen 2miehestä kanssani ja rajusti! Toinen toisessa röörissä ja toinen toisessa yhtaikaa ja kovaa. Toinen fantasiani on todella raju seksi perseelle mitä ei harmiksi voi toteuttaa kovan kivun vuoksi,mutta aina voi haaveilla! Joskus haaveilen seksistä jonkun muun kanssa,tai esimerkiksi hevosen tai koiran.

Itse en saa orgasmia ollenkaan yhdynnässä.. Mieheni tekee sen joskus kädellään tai suihkussa,ja itse joskus itsetyydytän itseni kun ajatukset on menneet fantasioiden puolelle. Yleensä hinkkaan itseäni esimerkiksi tyynyyn ja tulen todella nopeasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat