Kertoako vai ei?

Vierailija

Mulla on ongelma: olen kertonut poikaystävälleni ennen kuin seurustelimme erään asian, joka ei ole totta. Asia on niin suuri, että kertomalla poikaystävälleni totuuden olen varma, että hän jättäisi minut.. Mutta toisaalta kertomalla saisin itselleni paremman mielen, eikä asiaa tarvitsisi enää miettiä.

Olemme seurustelleet yli kaksi vuotta, joten en haluaisi menettää häntä.. Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija

Vaikea tilanne.. :/ jos et halua kertoa itse asiaa, niin voitko kertoa syyn siihen, miksi valehtelit? Se helpottaisi asian hahmottamista ja site kysymyksees vastaamista. (:

Vierailija

Ongelma on, etten oikeastaan tiedä, miksi aikoinaan asiasta valehtelin. Ehkä se oli jatkoa sille, että olin valehdellut asiasta monelle muullekin.. Toisaalta olen miettinyt, että jatkan asian salaamista, koska mulla ja poikaystävällä ei ole tapana vatvoa menneitä..

Vierailija

Kerro ihmeessä asiasi. Kerrot samalla että et ole kertonut aiemmin koska pelkäät hänen jättävän sinut. Mieti suhdettanne vaikka puolen vuoden päähän? Jossain vaiheessa asia on luultavasti pakko kertoa. Tuskin sinäkään haluat elää valheessa koko suhteen ajan? Rehellisyys maan perii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat