kaverin eksä ehkä kiinnostunut minusta...

Vierailija

koen hyvin suurta ahdistusta kun en tiedä mitä pitäisi tehdä :/ kaverini eksä on siis ollut jonkin verran yhteydessä muhun ja ehdotellut näkemistäkin. Itse taas koen vääränä nähdä häntä edes kaverimielessä, koska luulen miehen haluavan muutakin.
Oletteko itse olleet ikinä vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sinulla ei ole tunteita kaverisi eksää kohtaan, tee se hänelle selväksi että haluat olla vain kaveri. Ota myös selvää, onko kaverillasi enään suurimpia tunteita eksäänsä kohtaan ja kysy häneltä hienovaraisesti haittaisiko tätä jos tapailisit hänen eksäänsä, vaikka vain kaveripohjalta. Riippuu tietenkin myös paljon siitä, koska kaverisi ja tämän eksän ero tapahtui, muista ottaa huomioon kaverisi tunteet ja kysy asiaa suoraan, niin saat varmuuden asiasta.

Vierailija

Ite oon ollu vastaavanlaisessa tilanteessa se, kenen eksä yrittää omia kavereitani. Silloinen paras kaveri lähtikin juttuun mukaan ja seurustelee nykyisin entiseni kanssa... En voi luottaa enää ikinä kaveriini. Olen antanut hänelle anteeksi mutta välimme eivät palaudu koskaan ennalleen. Kannattaa siis punnita tarkkaan onko kaverisi tärkeämpi kun pieni sutina kaverin eksän kanssa..

Vierailija

itse en ainakaan jaksaisi katsella, jos kaverini kaveerais exäni kanssa. tai sitten jotain vielä enemmän. miehiä on maailma pullollaan, kyllä jokaselle pitäis riittää omansa, ettei tarvi kaverin jämille lähtee. kaveristas voi olla kiusallista jopa se että ootte vaan kavereita eikä välttämättä ees uskois sitä. kannattaa tosiaan miettiä pilatako hyvä ystävyys vai ei? tosin en tunne kaverias et miten asian ottais mut kannattaa kysyy siltä mielipidettä.

Vierailija

Mulla on semmonen periaate, että kaverin exiin, nykysiin tai tuleviin EI kosketa! Ja siitä aion pitää kiinni.. Eli jos olisin sinun tilanteessa, en edes harkittis mieheen tutustumista sen paremmin ja jos kyseessä on hyvän kaverin eksä niin kertosin kaverilleni välittömästi..

Tulipa melko jyrkästi sanottua asiani :D mutta siis en tuomitse; teit mitä teit, mutta itse siis käyttäytyisin edellä mainitulla tavalla :)
Tietenkin jos eksä on ollut pelkkä "säätö" tai pano niin sitten kannattaa tiedustella kaverilta, että pistäääkö se pahakseen..
Toivottavasti ongelma selviää pian! :)

Vierailija

seurustelen entisen kaverini exän kanssa.olemme onnellisia ja perheenlisäystäkin on tulossa.alkuun näytti siltä, että ystävyys jatkuu, mutta myöhemmin kelkka kaverilla kääntyi.olivat jo eronneet,kun suhteemme alkoi,silti suku tuntuu pitävän minua piruna,jota en oikeasti ole!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat