Mies joka kummittelee.

Vierailija

olen kamppaillut asian kanssa puolisen vuotta, pidän erittäin paljon MR.A:stä. Joka ei tiädä mitä haluaa minusta. Väittää pitävänsä paljon minusta ja ikävöivänsä, mutta ei halua vakavaa suhdetta. Mutta jotenki aina kun tapaamme päädymme samaan paikkaan yöksi ja joka kerta tuntuu että on kovempi ikävä toista kun se lähtee vierestä. Kiusaan itseäni uskottelemalla että tästä voisi joskus tulla jotain, vaikka ehkä sisimmässäni tiädän että pitäisi luovuttaa... ja tavallaan olenkin.

Olen yrittänyt keksiä erilaisia päivä askareita harrastuksia, olen "yrittänyt kiinnostua"(huono sananvalinta mutta joka tapauksessa..)jostakin toisesta joka saisi minut unohtamaan tämän "A:n", onnistumatta siinä. Vaikka Nyt kuvioihin on ilmestynyt MR.B joka kovasti ilmaisee kiinnostusta minua kohtaan ja on todella mukava minulle. Pidän hänestä ja mahdollisesti toivoisin ehkä jotain enemmänkin hänestä, mutta tämä "A" jonka kanssa ei ole ikinä ollut eres mitään vakavaa kummittelee joka tilanteessa ja joka keskustelussa.

Voisko joku manata sen ihmisen pois mun elämästä?

Kommentit (5)

Vierailija

Tiiäkkö mulla aika samanlainen tilanne!
Mulla oli herrä x:n kanssa semmonen puolivuotinen säätö, me ei ikinä puhuttu mistään vakavemmasta, kuhan hengattiin ja vietettiin upeita öitä yhdessä.. Se juttu on kuihtunu jo varmaan kolme kuukautta sitten, mutta en edelleenkään oo yli tästä jutusta.. :S
On mulla ollu muita miehiä, siis irtojuttuja mutta kukaan ei oo vieny mun sydäntä niinkö tämä herra x... Ja edelleenkin etin kait jotain laastaria, jotaki joka ois yhtä ihana ko tämä herra oli, niin pääsisin yli ajatuksesta, että meistä joskus tulis jotaki ja että oisin myös sen elämän rakkaus sitten kuitenkin.. Laittoin sen fbssä silleen että en nää kun se on online, niin ei oo houkutusta jutella sille eikä tarvii jännittää että jutteleeko se mulle ko oon online... Siis kuulostaa tosi vammaselta, mutta elämä on, ssssaaakeli :DD

Ainiin, ja oon aatellu että alan nyt reenaan tosi paljon ja puotan pari kiloa ja sitten oon mielettömän kuuma jos ja kun taas joskus nähdään ja sitten se saapi haluta minua ja minä voin esittää viileää... :D ja reenauksessa sekin ilo, että sillon ajatukset on muualla ko siinä. Jaaaa sekin on plussaa että kun näyttää hyvälle, + käy salilla, voi törmätä johonkin toiseen ihanaan ;D

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Minäkin tarvitsin manausta. Olin älyttömän ihastunut erääseen mieheen ja tapailtiin semmonen muutama kuukausi, kunnes mies sanoi, että lopetetaan tämä. En ole nähnyt häntä sen jälkeen ja oon nyt muutamaan otteeseen tavannut erästä toista miestä, joka on osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan ja on muutenkin erittäin mukava ja pidän hänen seurastaan, mutta vieläkin tämä edellinen mies kummittelee mielessäni päivittäin. Enkä halua käyttää ketään toista ihmistä hyväkseni päästäkseni toisesta yli, mutta toisaalta en haluaisi lopettaa tämän uuden miehenkään tapailua vain siksi, että vielä ikävöin toista ja mistä ei luultavasti ikinä tule mitään, koska kuitenkin viihdyn hyvin tämän uudenkin miehen kanssa ja ollaan aika samanlaisia. Vaikeaa :(

Vierailija
spin

Enkä halua käyttää ketään toista ihmistä hyväkseni päästäkseni toisesta yli, mutta toisaalta en haluaisi lopettaa tämän uuden miehenkään tapailua vain siksi, että vielä ikävöin toista ja mistä ei luultavasti ikinä tule mitään, koska kuitenkin viihdyn hyvin tämän uudenkin miehen kanssa ja ollaan aika samanlaisia. Vaikeaa :(

Mulla on juurikin tuo fiilis. tuntuu että käytän hyväkseni tätä toista ihmistä. Ja toikin että FB on kyl kaikista pahin, pitäisi varmaan harkita kans tuota ettei näkisi toisen online tilaa...

Vierailija

Mulla on samanlainen tilanne. Olen ollut kiinnostunut Mr.K:sta jos useamman vuoden, mutta mitään suurempaa meillä ei ole ollut.
Sitten kuvioihin saapui Mr.L, K:n hyvä ystävä. Seurustelin L:n kanssa muutaman kuukauden, mutta tajusin hänen olevan vain K:n korvike ja jätin hänet.
Nyt en enää tiedä, että kuka korvasi ja ketä, enkä tietenkään voi hankkia minkäänlaista sutinaa K:n kanssa nyt, Mr.L:n takia.
Tuntuu kuitenkin, että Mr.K haluaisi minusta jotain, koska hän käyttäytyy sillä tavalla (pyytää heittämään kotiin, on samaa mieltä monista asioista, pyörii samassa porukassa ym.)
Ja kaikkea tätä mutkistaa entisestään se, että me ollaan kaikki samalla luokalla lukiossa, joten kohtaamisia ei voi välttää.

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009
stiu

spin

Enkä halua käyttää ketään toista ihmistä hyväkseni päästäkseni toisesta yli, mutta toisaalta en haluaisi lopettaa tämän uuden miehenkään tapailua vain siksi, että vielä ikävöin toista ja mistä ei luultavasti ikinä tule mitään, koska kuitenkin viihdyn hyvin tämän uudenkin miehen kanssa ja ollaan aika samanlaisia. Vaikeaa :(

Mulla on juurikin tuo fiilis. tuntuu että käytän hyväkseni tätä toista ihmistä. Ja toikin että FB on kyl kaikista pahin, pitäisi varmaan harkita kans tuota ettei näkisi toisen online tilaa...

Itse olen laittanut miehen monesti niin, etten näe häntä onlinessa eikä hänkään siis minua ja olen myös yhtä monesti laittanut hänet takaisin online-tilaan ja olen myös piilottanut hänen status ym. päivitykset seinältäni, mutta silti tulee päivittäin kurkittua miehen profiilia. Säälittävää tiedän ja ei varmastikkaan auta ylipääsemisessä.

Miksi jotkut miehet vain on vaikeampi unohtaa kuin toiset?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat