luonne vs.ulkonäkö

Vierailija

mitä aattelisitte jos poikaystävänne sanois, et sun ulkonäkö on tärkeempi ku sun luonne. tai että tykkää ulkonäöstäs enemmän. ?
mun poikafrendi sano mulle noin ja se vaivaa mua, et oks se mun kaa vaa ulkonäön takii, mitä ootte kimmat mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija

Pinnallista... Kyllä jos oikeesti rakastaa ihmistä niin rakastaa sitä luonnetta plussana tietty sit siihen se ulkonäkö. Jokainen meistä vanhenee, ja kasvot rypistyy ym. siinä vaiheessa jos on tottunut rakastamaan pelkkää ulkonäköä, niin on aika yksin tässä maailmassa. :D

Vierailija

Olette varmaan vielä nuoria.

Joku viisas sanoi että nättiä naamaa jaksaa katella pari viikkoa, mutta nättiä luonnetta lopun ikää.

Vierailija

Kyllähän se ulkonäkö tuppaa miehiä ensiksi kiinnostamaan, ja myöhemmin ihastutaan tai jopa rakastutaan tuohon luonne-puoleen.
Katsoppa asiaa miehen vinkkelistä: sinun pitäisi ruveta piirittämään jotakin tyttöä. Mutta ketä, sepä pitää selvittää. Baarissa (tai jossakin muualla) on X määrä naisia, ja sinun on siis päätettävä, kuka näistä on kiinostavin. Pikaisella vilkaisulla saat arvion ulkonäöstä, n. 10 sekunnin vilkaisulla saat kattavan otannan ulkonäön osalta. Jos taasen keskittyisit pelkästään luonteeseen, sinun pitäisi jututtaa jokaista naista n. 1h ajan (ja aina se luonne ei paljastu edes tuossakaan ajassa). Jos baarissa on edes 10 naista, tämän selvittämiseen kuluisi aikaa 10h. Eli kannattaa tehdä tuo vilkaisu ensiksi, ja jos kiinnostavalta näyttäviä tapauksia löytyy, mennä juttelemaan sitten näille. Se luonne selviää sitten pikkuhiljaa, jos on selvitäkseen.

Vierailija

Aika oudolta tuntuu, että mies olis ollu noin kauan sun kanssa, jos se välittäis vaan ulkonäöstä. Joten ehkä se ei tarkottanu sitä ihan niin suoranaisesti, kun miltä se tuntuu. Usein miehet ei osaa muotoilla tarkottamaansa ihan siihen muotoon, kun me naiset haluttais, jolloin syntyy väärinymmärryksiä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat