Yaz pillereiden vaikutus ihoon

Vierailija

en löytänyt kunnolla tästä aihetta, että miten ja kuinka nopeasti Yaz e-pillerit on teillä vaikuttanut ihoon,jos on?

Kommentit (6)

sundae
Seuraa 
Liittynyt5.11.2011

Oon nyt käyttänyt noita Yazeja n. 6kk ja kasvojen iho on loistokunnossa, mitään näppylöitä ei ole viime aikoina ilmestynyt. Ei mulla aikasemminkaa kovin huonoa ihoa ollut, mutta parannusta on tapahtunut selvästi.

Vierailija
sundae

Oon nyt käyttänyt noita Yazeja n. 6kk ja kasvojen iho on loistokunnossa, mitään näppylöitä ei ole viime aikoina ilmestynyt. Ei mulla aikasemminkaa kovin huonoa ihoa ollut, mutta parannusta on tapahtunut selvästi.

Sama juttu. Käytin kans noin puolisen vuotta Yazeja ja iho on oli tosi hyvässä kunnossa jo ensimmäisen kuukauden sisällä. Ennenkään ei kasvoissa ollu kovin pahasti finnejä mutta ne lähti aivan kokonaan ja myös hartioiden seudulta. Sen jälkeen oon käyttänyt kans Yasminellea, Mercilonia ja Nuvaringia, sama juttu kaikissa vaikka kaikki muut oireet onkin ollu niin iho on tykännyt.

Vierailija

Ihan samanlaisia kokemuksia täälläkin, nyt on 5 levy Yazeja menossa ja ihan satunnaisesti tulee näppy tai pari kun oikein herkuttelee :) Ennen pillereiden aloitusta naama kukki joka kerta kuukautisten aikana, mutta loppui sitten oikeastaan samantien kun pillerit aloitin. Monestihan lääkärit kyllä varoittelevat, että vaikutus ihoon voi alkaa vasta usean kuukauden käytön jälkeen.

Vierailija

Hyvä kuulla,todella toivon että vaikuttais kans,oon vasta 9 päivää käyttäny ei vielä oo oikei mitää muutosta ollu mutta ei kai se näin nopeaa kuulukkaan vaikuttaa ja lääkärin mielestä vain lievää aknea mutta silloin oli kyllä iho vähän parempi kuin yleensä on.?(:

Vierailija

Minäkin olen käyttäny nyt suunnilleen kuukauden ajan, vähän yli, yaz-pillereitä :) aluksi ihoni huononi mielestäni mutta nyt se on ruvennut tasoittumaan. On minulla vieläkin näppylöitä naamassa vaikka ei minulla koskaan mitään pahaa aknea ole ollutkaan. Nyt vain odottelen että milloin iho alkaa muuttumaan paremmaksi! Tässä tarvitaan vain kärsivällisyyttä :) tsemppiää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat