eronnut (ja raskaana?)

Vierailija

Erosin poikaystävästäni lauantaina ja tiistaina tein positiivisen raskaustestin. Huomenna terveyskeskukseen viemään virtsanäyte.

Tosiaan. Olen 20 vuotias, opiskelut kesken ( vielä pari kk:ta), juuri eronnut (asunnon etsintä käynnissä). Ja pitäisi vielä pystyä tekemään elämäni tärkein päätös mitä teen...

Mies lupasi tukea ja auttaa päätän ihan mitä vaan mutta on itse kuitenkin abortin kannalla mutta ymmärtää kuitenkin olla painostamatta siihen suuntaan. On kuitenkin todella kärsimätön ja tivaa päätöstäni joka päivä. Kuitenkin sovittiin n. puoli vuotta sitten että jätetään pillerit pois mutta ei yrittämällä yritetä lasta, jos tärppää niin sit tärppää jos ei niin ei. Ei herra kuitenkaan vaivautunut mainitsemaan että voisinko ruveta syömään pillereitä silloin kun oli alkanut eroa miettimään...

En tosiaan kaipaa mitään syyllistämistä tai muutakaan paskaa. Paha olla jo valmiiksi. Olisi kiva kuulla jos joku on/on ollut samassa tilanteessa tai jotain...

Kommentit (2)

Vierailija

Itsekin olen ollut samassa tilanteessa, kun sinä kolmisen vuotta sitten.Olin 20 v ja Ootin silloin kaksosia Ja päätin pitää lapset vaikka mies olikin pelistä pois. Sain raskausmyrkytyksen ja menetin molemmat rakkaat enkelinä taivaaseen vain kahden tunnin ikäisenä(syntyivät vkolla 24). Monta kertaa olen miettinyt, että kuinka ihanaa elämäni olisi noiden kahden lapsen kanssa.

Mieti tarkasti päätöstäsi. <3 Olet nuori ja elämä on edessä, mutta sen ikäinen jo, että pystyt lapsesta huolehtimaan ja varmasti valmis äidiksi, koska pillerit olet jättänyt pois. :)

Voimia päätökseen. <3

Vierailija

Kiitti vastauksesta :) <3

Tosi ikävä tuo siun tapaus :(

Kyllä nyt tällä hetkellä oon vähän enemmin kallistunut lapsen pitämämiseen vaikka se on todella pelottavaa. Jännitän huomista todella paljon. En kuitenkaan vielä osaa varmalla sanoa mitä tässä tekisi.. Pelottaa niiiiiin paljon :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat