Raskaana(ko)

Vierailija

hei! Olen 18 vuotias ja syön e-pillereitä. Aina kun olen syönyt laatan loppuun niin menee noin viis päivää ennenkö menkat alkavat. Nyt on mennyt neljä päivää mutta en tiedä mikä tässä nyt niin kamalasti jännittää, tuntuu/luulen että olen raskaana. Rinnat ovat kamalan arat, illalla menen nukkumaan niin on "levottomat jalat" ja valkovuoto on runsasta. Apua ne jotka tietävät asiata jtn :o

Kommentit (9)

Vierailija

Noi päivät on ihan normaaleja, mullaki kestää just 4-5päivää ennenku alkaa. Ne menkat ei myöskään välttämättä tuu jos stressaat noin paljon asiasta. Relax ja osta testi jos pää meinaa hajota, nii saat varmuuden! :) Jos et oo unohdellu niitä pillereitä, niin se mahdollisuus on tosi pieni.

Vierailija

en mää ikinä ennen oo mitenkään stressannu mutta nyt sitte juu :o enkä muutenkaa ikinä stressaa. oon syöny kumminki pillereitä säännöllisesti ja jo yli vuoden ajan. ja testin meen varmaan ostaan ellei pian ala. mutta aborttiakaan en pystyis tekemään mutta en myöskään lasta vielä tahtoisi :O joten mitäs si jos oonki raskaana -.-

Vierailija

Minun tyhjennysvuotoni alkaa yleensä 4 joskus jopa viidentenä päivänä. Joten älä stressaa turhasta. :) Kuten chisi jo sanoikin, jos huolestuttaa liikaa, käy ostamassa raskaustesti.

Vierailija

kun ei mua ikinä ennen oo stressannu, kun oon syönyt nappeja jo ylivuoden mutta nytten vaan jännittää :o emt miks, varmaan just sen takia kun rinnat niin kipeät ja yms

Vierailija

Itse otan liuskan viimeisen pillerin keskiviikkoiltana, ja vuoto alkaa yleensä lauantaina iltapäivällä, joskus saattaa venähtää sunnuntainkin puolelle. Että älähän huoli. Rintojen arkuuskaan tuskin on mikään hälyyttävä merkki, itsellänikin usein noin viikon ajan ennen tyhjennysvuotoa aristaa kovastikin. Itse asiassa tälläkin hetkellä. Mutta testiä vaan tekemään jos ei vuotoa ala näkyä, ja muistathan että stressaaminenkin saattaa viivästyttää.

Vierailija

Itsekin mietin tuota raskaus juttua..
Mulla on menossa kolmas ja viimeinen vuosi ton ehkäisykapselin kanssa.
Uus pitäs laittaa heinäkuuhun mennessä, mutta nyt ollu jo pitkään outoja oireita...
Mieletön väsymys, rinnat kipeenä, välillä kaon kauheesti et oksentais, mut mitään ei kuitenkaan tule(?) pahaa oloo on pitkin päivää, aina jano ja sitä myöden siis useimmin vessa hätä, maha toimii muutenkin erilailla kuin ennen, paino noussut jonku verra ja nyt uusimpana on semmone et tuntuu kun joku tökkis mun mahaa sisältä päin.

Voinko siis olla raskaana vaikka onkin tuo kapseli?

Vierailija

Nenni88: Kuinka kauan sulla on ollu tollasia oireita? Tuollaiset oireet nimittäin saattavat hyvinkin viitata raskauteen. Yleensä siinä vaiheessa, kun alkaa tuntemaan liikkeitä, raskaus on jo melko pitkällä. Sinuna tekisin siis testin, jotta asiaan saisi varmuuden :)

Vierailija

Heips!

Vähän päivittelen tänne...
Eli siis noita oireita ollu jo jonnii aikaa ja olin lähes 100 varma raskaudesta ja siitä että niin kutsuttu pettämätön ehkäisy olisi kuitenkin pettänyt :D
Mutta siis... Kyllä se silti pitänyt on ainakin testin mukaan! Negaa tuo näytti, mutta oireet sen kun jatkuu O.o Mitä kummaa mulle tapahtuu :D Voiko tulla nega jos on kohdun ulkopuolinen tai mistä sen tietää?

Vierailija

Kyllä kai kohdun ulkopuolinenkin raskaus näkyy testissä (en tosin ole aivan varma).. Huolimatta siitä, että testit varsin varmoja nykypäivänä onkin, niin lääkärissähän saa asiasta varmuuden vasta. Joten jos nuo oireet edelleen jatkuu, vaikka testi näyttää negatiivista, niin itse kävisin lääkärissä. Vaikka kyse ei olisikaan raskaudesta, niin ehkä lääkäri osaisi selittää, mistä oireet johtuvat. Kun eihän tuollaiset kuulu ihmisen "normaalitilaan" :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat