treffit

Vierailija

moikka!

Haluasin ihan kysellä treffi käytäntöjänne ? :)missä yleensä olette käyneet treffeillä?
Kuinka mm. tutustuneet omiin kumppaneihinne ? ja missä vaiheessa edenneet suukkoihin ja seksin ?

Kommentit (10)

Vierailija

Ite oon käyny ihan perus leffassa ja jos on ollu kiinnostusta ni ollaan menty vielä kahville sen jälkeen.. :) Ekat treffit kultani kanssa oli kaverini luona kotibileissä :D pyysin hänet sinne ja ihan ekoilla treffeillä pussailtiin jo!! En malttanut odottaa pitempään.. ;) ekan kerran olimme sängyssä ehkä noin kuukauden tai kahden jälkeen tutustumisesta.. En muista tarkkaan :DD

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

mä en varsinaisesti ole treffeillä oikein käynyt, yleensä se on menny siihen että ollaan oltu jomman kumman luona tai juopoteltu jossain... ite tutustunu kavereiden kautta omaan kultaani, yllättäen niiden mökillä oli bileet ja jäin sinne sitten yöksi ;) siitä se sit lähti.

Vierailija

Mulla on nyt tässä semmonen tilanne että kuukausi sitten tapasin naisen ja päädyttiin sänkyyn, mutta mä en haluaisi että tää vain olisi yhen illan juttu, siksi olenkin pitänyt yhteyttä tähän naiseen ja soitellu pitkiä puheluita mutta ei olla kyllä vie päästy treffeille asti, vaikka kovasti haluaisin, mutta oon antanut sille aikaa koska hänkin on juuri eronnut, mää vaan mietin et tosta varmasti on haittaa et me mentiin sänkyyn heti vai mitä sanotte?

jassuu-
Seuraa 
Liittynyt29.5.2011

en varsinaisesti ole treffeillä käynyt mutta oman kultani tapasin omissa kotibileissäni. :D seksiä harrastettiin samana iltana ja siitä noin kuukaus niin ruvettiin seurustelemaan ja nyt ollaan asuttu vuosi yhdessä ja syyskuusta asti ollaan kihloissa oltu :)

Vierailija

Treffeille kannattaa mennä johonkin muualle kun leffaan.. Leffoihin mennään sitten kun on jo vakavempaa. Syömäänmeno on jees, siinä näkee tarjooko mies ja miten se käyttäytyy julkisesti.

Myös joku urheilujuttu on kiva, mennä pelaa vaikka sulkapalloa tai jotain pelejä kesällä.. Talvella joku piknikki tyylinen jossian järven jäällä vois olla aikas makeeta?!

Vierailija

Mun mielestä leffaan meno aika turvallinen vaihtoehto, jos jännittää nähdä ekaa kertaa, mutta siinä on vähän hankala koittaa tutustua toiseen, kun ei juuri tule juteltua. Jossain mukavassa pubissa oluella/drinkillä käynti on hyvä. Pubiympäristö ja yksi juoma rentouttaa mukavasti ja on helppo jutella toisen kanssa. Mutta kannattaa jättää juoma vain yhteen tai korkeintaan kahteen. Humalassa ei hyvä tule :D Kävelylläkin voi käydä tai tehdä jotain ulkona, jos molemmat ovat ulkoilmaihmisiä. Esim. jossain laavulla makkaranpaisto on mukavaa :) Me kullan kanssa ekoilla treffeillämme käytiin oluella, toisilla patikoitiin erään vaaran päälle näköalatorniin katselemaan maisemia. Kolmansilla katsoimme leffaa hänen luonaan ja neljänsillä treffeillä joimme muutamat pussikaljat laavulla, notskin loisteessa, jolloin myös pussailimme ekaa kertaa. Seksiä harrastimme kuudennella tapaamisella hänen luonaan. Olimme silloin tunteneet n. kuukauden ajan. Tästä n. 3 viikon jälkeen aloimme seurustella.

Vierailija

Minäkään en varsinaisesti treffeillä ole käynyt. Yleensä on tullut tutustuttua lähinnä hengailemalla kavereiden luona tai jomman kumman kotona. Joskus oltu juomassa, katseltu leffaa kotona tms. Ja pusuttelua on yleensä tullut harrastettua jo ensitapaamisella, joskus seksiäkin.

Mutta kuten todettua, niin leffassa käyminen on helppo tapa, mutta tutustuminen ei siinä oikein onnistu. Sen sijaan leffan katsominen kotona voi olla kivempi vaihtoehto, jos se ei tunnu liian "jännittävältä". Ja kaikkea maan ja taivaan väliltähän voi kokeilla :)

Vierailija
hullupoika

Mulla on nyt tässä semmonen tilanne että kuukausi sitten tapasin naisen ja päädyttiin sänkyyn, mutta mä en haluaisi että tää vain olisi yhen illan juttu, siksi olenkin pitänyt yhteyttä tähän naiseen ja soitellu pitkiä puheluita mutta ei olla kyllä vie päästy treffeille asti, vaikka kovasti haluaisin, mutta oon antanut sille aikaa koska hänkin on juuri eronnut, mää vaan mietin et tosta varmasti on haittaa et me mentiin sänkyyn heti vai mitä sanotte?

Serkkuni tapasi miesystävänsä samana iltana baarissa kun minä oman poikaystäväni. Heillä se eteni siihen että hyppäsivät heti sänkyyn, meillä taas siihen että kumpikin lähti kotiinsa mutta numerot vaihdettiin. Serkulla ja hänen miehellään suhde eteni todella todella nopeasti, näkivät joka päivä, ja serkkuni muutti miehen luo tyyliin parin viikon päästä. Nyt heillä on tullut paljon ongelmia, mutta osa johtuu kyllä varmasti muista syistä kun nopeasta etenemisestä. En kuitenkaan usko todellakaan että jos on heti päätynyt sänkyyn, että suhteesta ei voi tulla mitään. Treiffeille vaan :)

Itse olen todella tyytyväinen että etenimme poikaystäväni kanssa hitaasti. Nähtiin ekan kerran baari-illan jälkeen noin viikon päästä, kun mentiin kaveriporukalla baariin. Sen jälkeen lähdettiin vielä kahdestaan syömään. Sen jälkeen vietettiin perinteinen leffaan ja syömään iltapäivä. En oikeastaan muista milloin ekan kerran edes pussailtiin, kyllä taisi mennä ainakin useampi viikko. Hidas eteneminen saattoi johtua siitä että poikaystäväni ei ollut ikinä seurustellut eikä säätänyt kenenkään kanssa. Ekan kerran harrastettiin seksiä varmaan joku puolentoista kuukauden tuntemisen jälkeen. Siinä asiassa itse ns. hidastelin, koska edellinen kerta oli todella hirveä ja siitä oli jäänyt pienet traumat.

Vierailija

Ekat varsinaiset "treffini" exäni kanssa olivat itseasiassa syntymäpäivieni päätteeksi, kaatosateisessa kaupungissa, klo 3. aikoihin la-aamuyöllä. Mentii pizzalle ja yötä istumaan ihastukseni luo. Ei sen puoleen, ei meinannut vaa nukuttaa :D

Toiset treffini uusimman tapauksen kanssa oli, kun ajoin hänen kotikaupunkiinsa ja tapasimme aluksi parkkipaikalla, että löytäisimme toisemme. Sitte mentii kahville ja jatkettii iltaa syömällä. Paljon tuli juteltua kaikkee :) Kehoitan siis välttämään mitään paikkoi, missä ei voi jutella, ellei ole kamalan ujo. Aika meni hullun nopeesti enkä ois halunnu kotio lähtee.. IHANAA! :D

Tutuistuimme netissä deittipalvelun kautta. Emme ole vielä edenneet mihinkää, ajan kanssa kaikki. Soittelemme lähes joka päivä tai vaihdamme viestin tai pari :=)

Vierailija

Onpas kiva kuulla juttuja ! :) Itekkin kävin kahveilla mukavan miehen kanssa. Toista tapaamista tässä hetken verran jo odoteltu, kun kummatkin tekee kolmivuorotyötä niin yhteistä aikaa on todella vaikea löytää :D

No kaverini tulevat tänään istumaan iltaa luokseni , ja satuinpa kutsumaan miekkosenkin paikalle :D huuuii.. mitenköhän menee ! vähän jänskättää ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat