Huolissani,apua!

Vierailija

hei!
minulla on jo muutaman päivän aikana ollu lievät alavatsan kivut ja menkkojen pitäisi alkaa 2vkn päästä,samoin minulla on koko ajan kylmä. ovatko nämä ovulaatio kipuja ja onko teillä ollut vastaavia?
mietin myös olisinko raskaana koska sekin saattaisi olla vaihtoehto.
Pyydän että vastaisitte, kivuissa eletään!

Kommentit (3)

Vierailija

Jos oot raskaana ja sulla on kovat kivut ni luultavasti kohta "menkat" alkavat. Lähinnä siis sitä että ei raskaus tuota itsessään kipuja.

Ovulaatiokipuja ainakin itse veikkaisin. Jos nyt kuitenkin hirveästi sattuu, niin kannattaa sitä lääkärissä käydä vaikka ihan vain hakemassa neuvoja seuraavaa ovulaatio-kertaa varten.

Vierailija

itsellänikin alkaa evoluutiokivut pari päivää ennenku menkkoja ja olen kaiken varalta koko ajan valmiina, joskus saattaa olla niin kovat kivut että pitää ottaa särkylääkettä ja yrittää rentoutua mut jos kivut on sietämättömät kanssis käydä lääkärissä. itselläni on myös kylmä,väsymys, mieliala muutoksia,( joskus hyperiloinen, räjähtämis pisteessä tai sit masentaa mut kait se on normaalia ku hormoono tasapaino on päin persettä menkkojen aikaa :)

Vierailija

moikkamoi !
luulen että olen jo ehkä vähän myöhässä , mutta sanompa silti :)
Oletko miettinyt ettei sinulla olisi mahd. virtsatieinfekiota ? Työskentelen sairaalassa, ja usein syyksi potilaiden vatsavaivoille paljastuu VTI oireita voi olla mm.erinäköisiä vatsakipuja mitkä säteilevät selkään tai esiintyy toistunutta vessassa käymisen tarvetta ja kirvelyä pissatessa ja jopa lämpöä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat