Ero edessä?

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta ja olemme olleet puolitoista vuotta kihloissa. Nyt selvisi että hän on ainakin yli vuoden ollut treffipalstoilla etsimässä uutta tyttöystävää!! (mieheni ei tiedä, että tiedän hänen touhuistaan)
en olisi koskaan voinut uskoa hänestä tälläistä! :(
Kuinka pystyn enää näkemään häntä tämän kuultuani, rakastin häntä todella paljon ja hän väitti rakastavansa minua. suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta ja säästimme rahaa tulevaisuutta varten. Nyt en pysty enää luottamaan häneen ollenkaan.
Itse on 22 vuotias ja mieheni täyttää tänä vuonna 28.
Mitä tehdä tuon ku**pään kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija

Puhu asiasta hänelle, kerro että tiedät, ja vaadi selitystä. Vaikka ero tulisikin, niin asiat kannattaa aina silti ensin puhua ja yrittää selvittää.

Vierailija

En yritä puolustaa häntä millään tavalla mutta ehkä hän "leikki" deittisivustolla.. Elikkä ei tosissaan hakenut mitään MUTTA ONHAN SEKIN VÄÄRIN SINUA KOHTAAN ! Mahdollisuuksia on monia mutta kerro hänelle että tiedät ja että se sattuu sinuun, ja kysy miksi! Jos et saa minkäänlaista järkevää ja anteeksiannettavaa selitystä niin turha sitä sitten varmaan enään yrittää jos ei voi antaa anteeksi koska hän on käyttäytynyt tolleen ? Toivottavasti saat häneltä vastauksia ! Tuo on toooooodella väärin sinua kohtaan !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat