Outo alapää & menkat myöhässä

Vierailija

Joku muutama viikko sitte oli häikkää alapääs, menin gynelle ja se totes hiivan. Sain lääkkeen ja se meni ohi. No muutaman päivän päästä heti uutta häikkää..
Emättimen aukos näkyy ja tuntuu semmone pallura, pienen viinirypäleen kokone, tai aluks se oli isompi ja enemmä ulkona mitä nyt. Aluks se oli nii ulkona et esim istumaa menemine sattu ku se kiristi siellä.
Sillo ku oli hiiva ni semmone oli silloki jonku päivän verra mulla mut nyt toi on ollu jonku about viikon.. Ei kiinnostais taas men gynelle ja maksaa siit sitä 70e..
Ja ku sit on viel toinenki ongelma, en tie onks näil joku yhteys mut menkat on ny seittemät päivää myöhäs.. Just ku viime menkat oli loppu ni kävi pikku moka että ei suojauduttu seksis mut otin jälkiehkäsyn. Tein muutama päivä sit testin jonka mukaa en ollu raskaana, mut silti pelko et jos kuitenki..
Ja eilen ku poikaystävä sormitti mua, nii yhtäkkii alko valumaa hirveesti semmost vähän limasta niinku vettä.. et se oikee valu mun jalkaa pitki ja kasteli maton.. mitä ihmettä??
Onko muilla ollu tommosta ihme palluraa emättimen aukolla ja mikä ihme se on tai mistä johtuu?!? Olis kiva jos joku osais jotenki auttaa tai jotai, alkaa ny mitta täyttyy täst stressaamisest et mikä ihme mua vaivaaaa...

Kommentit (6)

Vierailija

Mee ehdottomasti uudelleen! Toi kuulostaa ihan hirveelt (varmaa lohdutti tosi paljon) Tuli ekan mielee et onks pahkura kova vai pehmee ku sil on kans merkityst ja punertaako tai kuumottaako se. Mut siis joo. Netinkautta muutenki vaikee sanoo mitää ku ei ite oo gynekologi.

Vierailija

Soita lääkärille niin saat mielenrauhan. Jonkun ammattilaisen pitää tutkia se homma, ja varmaanki myös saat samalla lähetteen labratesteihin taudin varalta. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat