itsensä kiduttamista?

Vierailija

No, mitä pitää tehdä, jos ei halua päästä jostakin tyypistä yli? Onko tää ihan normaalia kiduttaa itseään? Tää tyyppi on varattu, että ei kannata toiveita kyllä elätellä. Kai mä oon sitten tämmönen masokisti, joka ei osaa suunnata uusiin tuuliin.

Kyllä mä muitakin tyyppejä huomaan ympärilläni, mutta en tunne kuitenkaan ketään niin hyvin kuin tätä ihastusta tai halua edes oppia tuntemaan muita ihmisiä poikaystävätarkoituksessa. En tiedä, miksi tää tyyppi vieläkin kummittelee mun mielessäni.Ei nähdä mitenkään aktiivisesti enää ja yritänkin vältellä tyypin näkemistä. En sitä mitenkään aktiivisesti ole todellakaan ajatellut. Nyt taas se tulee ajatuksiin:( Ehkä ei pidä mitään nyyhkymusiikkia kuunnella.

Yritän vakuutella itselleni, että muitakin kaloja on maailmalla, mutta ilmeisesti se alitajunta ei sitä tajua.Oon vaan tämmösenä erakkona täällä elelemässä. Onko muilla tämmösia masokistisia fiiliksiä?

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä, valitettavasti samanmoisia masokistisia fiiliksiä löytyy tai ainakin löytyi vielä jokin aika sitten.

Se on kumma, että pää sanoi aivan jotain muuta kun sydän. Tunsi olevansa jotenki aivan hukasa. Kait sitä vois sanoa, että tyyppi oli tavallaan mun ensirakkaus, vaikka ihastunut olin ollut aiemminkin, niin mitään niin vahvaa en ollut tuntenu ketään kohtaan. Siksi kait se oli vaikea päässä yliki. Lopulta päädyin poistamaan fbtilinikin, etten mitenkään pääsis näkeen mitä tyyppi hommailee. Vaikka edelleen tullaan toimeen ja jutellaan kun törmätään. Mutta se oli jotenki hankalaa kun aina näki sen statuspäivityksiä ja muita. Eikä sekään ois täsä tapauksesa auttanu jos oisin vaan poistanu kavereista. Olin säälittävän addiktoitunu siitä miehestä.

Edelleenkin se tulee välistä mun ajatuksiin ja mä itken sitä miten asiat lopulta meni. Kait mä oon vieläki ihastunu siihen. Mut jos tilanteet muuttuski sen osalta, nii emmä enää siihen sortus, en pystyis luottaan siihen enää. Sitäpaitsi tapailen tätä nykyä toista, monin verroin ihmisenä parempaa tyyppiä. Ainakin uskon niin. Oisin typerä, jos päästäisin tästä nykyisestä miehestä irti sen entisen vuoksi. Tosin mä pelkään välistä onko tää mulle vaan laastari, toivottavasti ei. Aika kait sen näyttää.

Mutta joo. Ihminen monestikki on ihastuessaan vähän idiootti ja masokistikin tilanteesta riippuen. Ainakin mun mielestä. Se irti päästäminen vaan on niin sairaan vaikeeta välistä. Oiski nii helppoo, et pystyis vaan deletoimaan joitain asioita mielestä ja ne ois sitten kerralla pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat