ITSEVARMUUS KOHOLLE !

Vierailija

Heippa !

Kärsin huonosta itsetunnosta tai itsevarmuudesta, kumpi se nyt sit onkaan, mutta juttu on siis että en pidä itsestäni ollenkaan ja inhoan sitä mitä olen, ja kadehdin itsevarmoja ihmisiä koko sydämmestäni !

Kuppikoko C, pituus 163, paino 52kg.... päläpälä.. ei sillä sen väliä.. olen tietoinen siitä että en ole ylipainoinen enkä alipainoinen vaan "sopiva" ja muka myös "sopusuhtainen". Mielestäni rintani ovat liian pienet, peppu liian iso ja inhoan vaatekaappini sisältöä jne.. Tiedän millaisista vaatteista pidän, mutta pelkään että ihmiset katsovat ja nauravat tai haukkuvat joten ostan ihan aika "normaaleja" vaatteita.. Tiedän miten haluaisin meikata ja laittaa hiukset mutta pelkään outoja katseita.. On minua kehuttukkin mutta kehut menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. Ei mee siis perille..

Luulen että ongelma on siinä että LIIOITTELEMATTA/VÄHÄTTELEMÄTTÄ minulla ei ole ystäviä! Koulussa kyllä oleskelen parin, kolmen tyypin kanssa ja se on ihan okei, mutta vapaa-ajalla olen aivan yksin kokoajan.. Istun koneella, käyn treeneissä ja tuijotan teeveetä.. ne kaksi "treenikaveria" mitkä minulla on niin ovat kavereita vain koulussa ja treeneissä.. Ennen minulla oli ystäviä, mut nyt oon aivan yksin ja se on pikkasen masentavaa..

Inhoon siis itteeni, oon avoin uusille asioille/ihmisille MUT SILTI YKSIN! Apua !

Kommentit (1)

Vierailija

Toi on tosi ikävää ja valitettavasti liianki tyypillist naisille. Mikä siin on et ollaan ittellemme se pahin vihollinen?

Ekan mulle tulee mieleen, minkä ikänen oot? Ei varmasti lohduta niin yhtään ja varmasti tiedätkin, että tietyissä ikäkausis toi on korostuvassa määrin esillä. Siihen ei tietenkään saa yksin tukeutuu syynä saatika siilleen et kukaa aattelis "no joo toi on ohimenevää vaa".

Mä en tiiä mikä sulle vois toimii. Ittestäni voin kuitenki kertoo et vihasin itteeni toden teolla ennen. Mua kuvotti kaikki mussa. Sit alotin itteni hemmottelun: Kokeilin uusii harrastuksii, viikonloppuna rentouduin ja söin hyvällä omallatunnolla ja tein kasvonaamioita äidin kanssa. Kuitenki sitäkin merkittävämpää itselleni oli, että tietoisesti aloin katsomaan itseäni peiliin ja etsin joka päivä sellasia ominaisuuksia, joista itsestäni pidän. Aluksi se oli tosi vaikeaa ja väkisin keksin, esim solisluiden muodon ja niiden sopivan esiintulon. Merkityksettömän pieni juttu, mutta pikkuhiljaa aloin näkemää muutakin hyvää itsessäni. En tietenkään vielläkään pidä itseäni erityisen kauniina, mutta aina kun keksin jotain miestä en pidä pakotan itseäni keksimään 5 asiaa joista pidän itsessäni. Nykyään minua kuvaillaankin itsevarmana. :) Yrittänyttä ei laiteta. Eli yritä edes. Tulokset ei näy heti (itselläni meni 3VUOTTA siihen että aloin huomata itseni kauniina)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat