kuinka paha?

Vierailija

Suutelin baarissa toista miestä. Kerroin siitä heti poikaystävälleni... olisi kiva kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia ja ovatko he päässeet asiasta yli ?

Kommentit (6)

Vierailija

Oliko teko harkittu vai vaan ohimennen sellainen pusu? en välttämättä olisi kertonut jos asia ei olisi ollut sen suurempi, sillä onko se sen arvoista että menee luottamus..

Edellisen poikaystäväni kanssa minulle kävi näin, tosin mies tuli suutelemaan minua, ja se jäi lyhyeksi, pieneksi pusuksi, mutta silti tuntui pahalta itsestä ja kerroin heti seuraavana päivänä silloiselle poikaystävälleni tapahtuneesta ja mikä sota siitä syttyi. Luottamus meni täysin (muutenkin kun oli ylireagoiva ja todella mustasukkainen mies) niin joka riidan aikana kyllä muisteltiin tätä kohtausta sitten, ja aina piti se vetää mukaan. Jälkeenpäin mietin että olisin voinut jättää kertomatta, kuitenkaan ei mitään sen suurempaa ollut..

Nykyään ollaan ihan ystäviä tän miehen kanssa ja hän myönsi että reagoi liian vahvasti tapahtuneeseen ja olisi myös toivonut etten olisi kertonut ollenkaan, niin oltaisiin vältytty suuremmilta riidoilta monet kerrat ;s mutta joikainen päättäköön itse.

Vierailija

Teko ei todellakaan ollut harkittu enkä itse aloittanut sitä enkä sitä voisi sanokuin pariksi pikku pusuksi tiädän kuitenki että niinkään ei olisi saanut käydä... hän sanoo että pystyy unohtamaan ja antamaan anteeksi mutta silti suhteemme kärsi tästä todella paljon ja haluaisin että pääsisimme tästä yli.

Vierailija

Suosittelisin puhumaan asian ihan läpikotaisin, jos se vielä tuntuu suhdetta häiritsevän esim riidan yhteydessä tai muuten. Ja sanot poikaystävällesi että jos hän ymmärtää asian täysin ja on antanut anteeksi niin sitten asia on niin eikä siitä enää puhuta jälkeenpäin, ettei tule tuollaista samanlaista soppaa kun meillä...olimme yhteensä 2 vuotta yhdessä ja tämä episodi tapahtui meidän kohdallamme noin 3-4kk seurustelun jälkeen ja vielä sen 2 vuoden kohdallakin mieheni muistutti minua asiasta, mikä tuntui pahalta sillä tuntui ettei asialle enää voinut mitään ja olin pyytänyt anteeksi miljoonia kertoja, mitä enää olisin voinut tehdä? lopulta päätyimme eroon, tietysti siihen oli syitä muitakin mutta luottamus olisi ollut jäljellä ilman tuota tapausta ja suhde olisi ehkä voinut jatkua. Mutta siitä ei tullut mitään koska miehestäni tuli tapauksen jälkeen vainoharhainen ja luuli että pätän häntä aina kun silmä välttää...

Mutta tiedän että syyllisyydentunne kalvaa tuollaisessa asiassa, mutta jälkiviisaana voin sanoa että omalla kohdallani ei ollut parasta kertoa totuutta.

Suosittelen puhumaan asia vielä läpi jos se tuntuu vaivaavan, ja näytät miehellesi että olet luottamuksen arvoinen, vaikka aikaahan siinä menee..välillä vuosiakin. Meidän kohdalla ei tosiaan ikinä tullut luottamus takaisin :/

Ja selität tarkasti että kyseessä ei tosiaan ollut tunteita pelissä ja se oli turha juttu muutenkin, saattaa auttaa miestäsi ymmärtämään jotenkin kun tuolla minun entiselläni oli se ongelma ettei hän ikinä päässyt yli siitä että "miksi" niin tapahtui ja hän yksin koitti miettiä syitä ja siitä seurauksena tuli vääriä oletuksia "salasuhteista" ja muista joten..

Vierailija

minua vain peloittaa ettemme saa sitä hyvää tunnetta takaisin joka meillä oli ennen tätä minun kämmäystäni.... mutta kiitos neuvoistasi :)))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat