Aina niin nolot emätinpierut......

Vierailija

Siis onko jotain tapaa niiden ehkäisemiseksi?? joissain asennoissa sinne vaan menee ilmaa sisälle, esim takaapäin. Ja se on ikävän tuntuista..ja kuuloista..

Olen pysyvässä parisuhteessa ja miehelläni ei ole mitään ongelmaa näiden suhteen, että alkaisi nauramaan tai muuta, heittää vaan vitsiksi aina koko asian, mutta minua ärsyttää äärettömästi.

Lantonpohjanlihakseni on parhaassa kunnossa, joten ei voi johtua siitä..se on todella epämiellyttävää seksin jälkeen koittaa niin varovasti liikkua ettei vain pääse ilmaa sieltä ulos. Ja seksin aikana jos sinne pääsee ilmaa niin ei tunnu kivalta enää sen jälkeen. Haluaisin koittaa kaikenlaisia asentoja ja juttuja, mutta en tykkää siitä sen takia että aina menee ilmaa sisälle ja se on kamalaa omalta osaltani.

Joten jos joku tietää tähän jonkun keinon että ne saa loppumaan niin olkaa hyvät ja kertokaa...enkä sitten kyllä edes tiedä onko se niin miehen vika sinällään (sitä kun kaikki aina väittää ja osaksi siihen uskonkin)mulla vaan niin helposti se imasee ilmat sinne sisälle..sellanen alipaine siellä oikein :D

Kommentit (14)

Vierailija

Kuulostaapa tutulta... tätä tapahtuu etenkin jos en ole tarpeeksi kostea. mua hävettää ne ihan älyttömästi, vaikka mies ei ole asiaa erityisemmin kommentoinutkaan. tuntuu jotenkin typerältä ja epänaiselliselta.
tuntuu kun aina pitäisi olla pyytämässä anteeksi kun niin käy

Vierailija

Mulla usein sama juttu.. Jätin kondomin pois vähän aikaa sitten ja sen jälkeen vasta alkoi tulla näitä ongelmia :D Välillä niitä tulee ja välillä ei. Poikaystävää se ei haittaa mutta itselle kyllä vähän noloa vaikkei sille mitään voikaan! :D Varsinkin seksin jälkeen se on äärettömän epämukavaa kun niitä ääniä tulee edelleen sieltä..

Vierailija

Koita jännittää lantionpohjalihaksia aina juuri ennen kuin mies työntyy sisääsi. Saattaa auttaa jonkin verran. Mutta ennemmin neuvoisin ehkä vain olemaan välittämättä, niin voit rentoutua paremmin. Me ainakin vaan nauretaan kumpikin jotain tyyliin "Oho, pimpsapieruja!" ja hommat jatkuu normaalisti. :D Vakituisessa suhteessa kun ei ole niin väliksi.

Vierailija

No eipä siinä vaiheessa tee paljon mieli lantionpohjanlihaksia jännitellä kun tuntuu että sieltä tulee sitä ilmaa silloinkin jo ulos jos sitä vahingossa on päässyt sisään jostain kolosta :D todella epämiellyttävää ja en minäkään seksin aikana haluaisi sellaisia ääniä kuunnella, jos niin päin mietitään..vaikka ne eivät olisikaan ihmisestä kiinni että hallitseeko niitä vai ei, niin kyllä se aina vähän sitä tunnelmaa pilaa väkisinkin :D

Vierailija

Valitettavasti tuttua... Kondomin kanssa niitä ei tule, mutta ilman.. Itseäni ne hävettävät hyvinikin paljon. Varsinkin ajatus, että poikaystäväni ei välttämättä tajua, etteivät ne ole ns. "itseaiheutettuja". Poikaystäväni ei ole kommentoinut kyllä asiaa mitenkään, kun niin on käynyt.. Uskoisin, ettei häntä pahemmin haittää, mutten kuitenkaan puheeksi sitä kehtaa ottaaa. Tuntuu välillä erittäin epämiellyttävältä, ku täytyy varoa ja ns. "pydätellä" ja jännittää, ettei niitä tulisi. :/

Vierailija

Niin valitettavan tuttua kyllä.... Itellä ainakin auttanut se kun pyyttää ettei mies mene liian ulos työntöjen välillä. Mutta huumoriksi meilläkin nuo heitetty kun eihän asialle voi kun nauraa ja kaikilla näitä luultavasti esiintyy..:)

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Todellakin jos mies tulee liian ulos tai kokonaan ulos ja työntyy takaisin sisään, sitä ilmaa menee helposti paljon mukana sisään. Ja se sitten aiheuttaa tämän ikävähkön ongelman. Itseä se ei haittaa, se on ihan luonnollinen asia. Antakaa mennä täysillä vaan, turha niitä jännittää ja pelätä, jos niitä tulee niin sitten tulee. Nautitte seksistä paljon enemmän jos antaudutte täysillä vaan mukaan pelkäämättä pieniä sivuääniä :)

Vierailija

Itse oon huomannut, että mitä isommalla varustettu mies niin sitä vähemmän niitä emätinpieruja tulee :D Todennäköisesti siis omien paikkojen "tiukkominenkin" voi auttaa, eli lantiolihasten treeniä vaan. Tosin tuskinpa tuota ongelmaa ikinä saa pois ja onhan se noloa etenkin jos se ilma purkaantuu vasta jälki käteen kun on nousemassa ylös sängystä tjsp. 0_0 Koita siinä sitten selitellä, ettei kyse ollut mistään oikeasta pierusta, hitto vie :D

Parasta on vaan nauraa asialle, kun tuskinpa se miehiä haittaa pahemmin :)

Vierailija
Amicus

Turhaan niitä nolostelemaan. Ainakin mun mielestä kuulostaa vaan kiihoittavalta ;)

Tää on kyllä ihan totta :D Aluks ne oli nolootti, mut ku siitä pääs yli ajan kanssa, ni mietti enemmän vaan et sehän on vaan merkki siitä, et on tosi märkä ja sehän on aika kiihottavaa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat