miehen tulkitseminen....?

Vierailija

Tapasimme syyskuun alussa baarissa. Ollaan sen jälkeen tavattu lähemmäs kymmenen kertaa baarissa ja aina pussailtu. Monesti ollaan sovittu että mennään samaan aikaan baariin.

Välit ehti syksyllä jo vähän lämmetä (olin pojan luona yhden kerran ja pussailtiin täysin ilman alkoholia) mutta mun työharjottelu viilensi välejä koska oltiin 400km päässä toisista eikä kovin kauaa oltu ehditty tuntea. Näkeminen on muutenkin vaikeeta koska etäisyyttä meillä on noin 15km ja molemmilla opiskelujuttuja paljon ja kummallakaan ei oo autoa.

Joulun jälkeen välit on taas lämmenny ja ollaan juteltu melkeen päivittäin facebookissa. Tosin keskustelut on ehkä noin kahta kertaa lukuunottamatta alkanu mun toimesta. Jos oon ehdottanu tapaamista niin mies on kuitenkin suostunu aina ja näkeminenkin on sujunu hyvin (ei oo ollu kiusallista hiljaisuutta ja yhteisiä kiinnostuksia löytyy tosi paljon). Mies on monesti pyytäny mua baari-illan jälkeen kotiinsa mutta en oo lähteny (usein ollaan oltu baarissa keskellä vkoa enkä pääsis kouluun aamuksi).

En oikeen tiedä mitä pitäis aatella:( Onko se olleenkaan kiinnostunut? se ei kuitenkaan ikinä alota juttelemista (puhelin/fb), eikä pyydä luokseen muuta kuin baari-illan jälkeen.. Toisaalta kun mie ehdotan jtn tekemistä yhdessä niin mies on heti valmis ja jos alan jutella ei-livenä mies kyllä juttelee takas. Ja kuitenkin baarissa välit lämpee (mies ei ikinä juo kovin paljon eli pussailu ei oo kännistä lääppimistä). Toisaalta livenä välit ei lämpee kovin helposti. Oon ite jossain määrin ujo ja mieskin kai ehkä on? Vai eikö oo vaan kiinnostunu?

Oon tosi ihastunu ite mutta en tiedä yhtään pitäsikö mun vaan unohtaa....

Kommentit (1)

Vierailija

Miehet ja niitten tulkitseminen.. Varmaa hankalinta ikinä :D

Ite tapasin 2009 joulukuusa baarisa miehen. Tammikuusa sitte alettii pitää yhteyttä sen aloitteesta pääasiassa facessa ja yleensä tämä kyseinen herra oli se joka ne keskustelut aloitti. Tavattiin selvinpäinki, katottiin sen tykönä leffoja ja aina ei ees tehty mitään lapsien silmile sopimatonta. Ja tosiaan lähes joka päivä oltiin yhteydesä.

No, tätä oli jatkunu jotain viis kuukautta, kun tajusin yhtäkkiä, että oon ihan sairaan ihastunu tähän mieheen. Siis, se oli jotenki niin ihana, huomaavainen ja hellä. Ja käyttäytyki niinkö sillä vois olla tunteita mua kohtaan. Jossain välissä sitten paljastin olevani ihastunu. Herra totes, että valitettavasti ei oo tuntemukset samanlaiset ja kyseli sitte, että voiaanko me silti leffailla ja törmäillä. Suostuin siihen, koska en kumminkaan ollut mitään suhdetta hakemassa. Tietenki tunsin itteni hieman petetyksi tai hyväksikäytetyksi. Saatoin välistä itekseni raivota sitä, että jätkä on antanu iha vääriä signaaleja.

Syksylä sitten mulla tuli mitta täyteen siitä miehestä ja sen ristiriitasesta käytöksestä. Kun kumminki oltiin sovittu, että me ei kumpikaan mitään suhdetta haluta, meilä ei oo mitään sitoumuksia toisia kohtaan, että tää on hyvä näin eikä sillä ees niitä tunteita mua kohtaan pitäs olla. Sinkkuja ollaan ja muihinki saa koskea. Lähin sitte yks ilta baarista erään toisen miehen kanssa ja kohta soitti sisko, että se yks oli lähes itku kurkusa tullu sille sanoon ko sitä ei oo noteerattu mitenkään illan aikana ja mä lähin jonku vieraan miehen mukaan. Soitin sitten herrale ja kysyin mikä ongelma, et ei sillä ainakaan pitäs mitään olla ja jos sitä se riepoo, että sitä ei oo huomattu, niin eipä oo itekkään ilmottanu olemassa olostansa. Tää mies sitte kiisti kaiken. Okei, jos se sanoo ettei ongelmaa oo nii sitten ei oo. Mulla vaan meni maku siinä vaiheesa koko tyyppiin, vaikka senki jälestä muutaman kerran tavattiin. En vaan osanu päästää irti.

Nykyään ehkä jopa toisaalta kaduttaaki, että jotkoin sitä tapailua tai mitä lie sen tunnustuksen jälkeenki. Ois lopettanu silloin, nii ois säästyny henkisesti ehyempänä. Nyttenkö tapailee toista miestä,tulee väistämättä välillä mieleen, että onko tuo oikeesti kiinostunu, onko se mulle ihana vaan pitäkseen mut lähellä, että tarvittaessa oisin piristämässä sen päiviä ku sillä ei oo mitään muutakaan tekemistä.

Eli mä ainaki suosittelen, että rohkeesti kysyt mitä mieltä se jätkä teiän hommasta on. Miehistäkö ei käytöksen perusteela ilmeisesti ota mitään tolkkua. Ite ainaki aion tän mun nykysen tapailukohteen kans ottaa puheeks seuraavan kerran ku tavataan, että millä ajatuksila se on liikkeelä ja millä mä ja miten tää etenee. Pakko, ettei pää rajähä näihin mitä jos -ajatuksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat