Heippa kaikki Jyväskyläläiset! :)

Vierailija

Täällä olisi 19-vuotias tyttö uusia ystäviä tai ystäväporukkaa vailla, joiden kanssa käydä kahvilla, bilettämässä, shoppailemassa jne.. :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Oon muuttanu tänne n. 4 vuotta sitten ja tuntuu että en oo täältä vielä sellasia hyviä ystäviä löytäny. Pitihän tätäkin kautta koittaa :)

Vierailija

et ole neljässä vuodessa löytänyt ystäviä?! :o oho.
Itse muutin tänne puolitoista vuotta sitten ja löysin heti ison kaveripiirin. Nyt en voisi kuvitellakaan elämää ilman Jyväskylän kavereitani. Opiskelijapiireihin on kyllä todella helppo päästä, että tilanne on siinä mielessä ehkä vähän erilainen..
Meillä porukkaan kuuluu eri-ikäistä porukkaa, eri opiskelualoilta, tyttöjä ja poikia, kaikki saman arvoisia. Itse olen 20-vuotias, mutta esimerkiksi yksi parhaista tyttökavereistani on 26 vuotias. :)

käy lueskeleen jutusteluani www.lifeandstyleofkathy.blogspot.com jos kiinnostaa. :) elämää jykylässä

Vierailija

No kavereita oon löytäny, nekin suuri osa poikia :D Joten olisi kiva saada sellasia tyttökavereita joitten kanssa tehä tyttöjen juttuja. Ja nykyisetkin "paremmat" kaverit täältä seurustelee ja tuntuu ettei niillä aika oikein riitä kun omaan kumppaaninsa :)

Vierailija

Itse voisin kanssa olla hyviä ystäviä vailla! Tiedän toki paljon porukkaa sieltä, mutta suurin osa on niitä joiden kanssa nopeat kuulumiset vaihdetaan jos satutaan törmäämään. Ne hyvät ystävät on harvassa. Niitäkin muutama Jyväskylästä löytyy, mutta hekin seurustelevat, enkä ihan koko aikaa heidän seuraankaan kehtaa tunkea. :P Myös miehiä tunnen paljon, mutta ei niitten kanssa voi keskustella tyttöjen juttuja! :)

Vierailija

Hei, täällä ois 22-vuotias vailla kavereita vapaa-ajalle mm. bilettämään, shoppailee ja kahville! Olen juuri muuttanut Jyväskylään, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat