seurustelevat

Vierailija

Auttakaa mua! Olin perjantaina avokkini kanssa hänen kaverillaan viettämässä iltaa ja se ilta jäi vaivaamaan. Avokkini kaveri (myös minunkin kaverini) kertoi mm. että käy meillä kylässä vain minun takia,on ollut kiinnostut minusta jo 4 vuotta yms. Olen ihan sekaisin,en saa tätä iltaa mielestäni. Hän myös sanoi että avokkini ja minun suhde ei tule kestämään. Olemme olleet 4vuotta yhdessä ja meillä on 6kk vanha tyttölapsi. Suhteemme on jo jonkun aikaa tuntunut ns. "pakkopullalta" eikä meillä tunnu olevan juuri mitään yhteistä enää.

Mietin vain että olenko vain imarreltu kun joku mies on kiinnostunut minusta,sillä olen ainoastaan seurustellut vakavasti avokkini kanssa,hän on ensirakkauteni. Mutta toisaalta avokkini kaveri on todella mukava ja olen aina viihtynyt hänen seurassaan. Tämä paljastus oli vaan aikamoinen pommi.

Tanssin miehen kanssa baarissa illan viimeisen hitaan (avokki suorastaan painosti tanssimaan),eikä siinä mitään. Tanssin loputtua hän pussasi minua nopeasti huulille (kesti max 2sekuntia) Mentyämme hänen luokseen nukkumaan,halasin häntä ja mies pussasi pari kertaa suulle. Tämä kuulostaa hirveältä mutta tuntuu että jäin kaipaamaan lisää. En missään nimessä olisi valmis menemään hänen kanssaan sänkyyn,ei niin pitkälle. Läheisyyttä lähinnä hakisin.

Onko kellään ollut edes hieman samantapaisia kokemuksia tai tunteita?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat