Eroahdistusta(ko?)

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa n, 1,5 v. Asumme eri paikkakunnilla, mutta näämme silti melkein päivittäin. Viikossa olemme erillään korkeintaan pari yötä.

Nykyisin minua on ruvennnut ahdistamaan esimerkiksi jos poikaystäväni lähtee kotiinsa toiselle paikkakunnalle. Minusta tuntuu että olen tullut liian riipuvaiseksi poikaystävästäni, vaikka olen aina ajatellut etten halua olla riippuvainen kenestäkään.

En tiedä ees oikein mitä pelkään ja mistä se ahdistuminen yhtäkkiä alkoi edes. Kai pelkään että poikaystäväni ei enää halua viettää aikaa kanssani tai on kyllästynyt minuun.

Olemme jutelleet poikaystäväni kanssa tästä monta kertaa, hän vannoo että haluaa elää loppuelämän kanssani ja jne. En ymmärrä miksi en voi luottaa hänen sanoihinsa ja olla onnellinen. Suhdettamme rassaa tämä "eroahdistus"

Olisi kiva kuulla onko kellään samanlaisia tuntemuksia ja miten tästä pääsisi eroon? Pelkään että omalla käyttäytymisellä ajan meidät kauemmas toisistamme.

Asiaa on vaikea selittää ja toivottavasti saitte selvää mitä tarkoitin :)

Kommentit (2)

Vierailija

Onhan sinulla oma elämä? Ethän ole jättänyt ystäviäsi miehen takia?

Kannattaa opetella ensin elämään yksin, ennenkuin jakaa elämänsä toisen kanssa.

Vierailija

En ole menettänyt ystäviäni, eikä ole käynyt kyllä mielessäkään että hylkäisin ystäviäni seurustelusuhteen takia. Ja nään ystäviäni oikeastaan päivittäin.

Ennemminkin tarkoitin sitä tunnetta mikä syntyy kun olemme erossa, sitä ahdistusta ja pelkoa menettämisestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat