Ehdottakaa hyvää lämpösuojaa hiuksille!

Vierailija

Haluaisin löytää lämpösuojan, jossa olis mielellään lämpösuoja 220 asteeseen saakka eikä hyvä tuoksukaan olis pahitteeksi. : )

Oon kokeillut jo useempia lämpösuojia, mutta jokaisessa tuoksu ei oo miellyttänyt, joten hakusessa on vielä se "täydellinen" lämpösuoja.

Ehdotuksia saa siis laitella.

Kommentit (5)

Vierailija

Mun lempparit:
Catwalk Fashionista Spritz & Shine (nami vesimeloninen tuoksu, tosi vahva pito)
S-Factor Seriously Straight (nami tuoksu, toimii hyvin suoristusraudan kanssa)
Osis Flatliner Iron Serum (täydellinen muuten, mutta haisee viinalle)
Tresemme Heat Tamer Spray (tosi hyvä hinta-laatu suhde!)
CHI 44 Iron Guard Thermal Protection Spray (riittoisa, antaa ihanat silkkiset hiukset & täydellisen suojan)

Vierailija

Mulla kaks lempparia.. Paul Mitchell Hot Off The Press ja Tigin Headrush.. Molemmat kuivaan tukkaan ennen lämpökäsittelyä suihkutettavia.. Paul Mitchellissä myös pitoa, tigistä upea kiilto..

Vierailija

Swartzkoph Guardian Angel. Saa ihan marketista, suojaa 220 asteeseen. Hinta ei hirvitä, miellyttävä karkkimainen tuoksu ja antaa ainakin itselle mukavasti kiiltoa ^^

dadidaa

TRESemmen lämpösuojaa suosittelisin! Saa myöskin ihan marketista, suojaa 230 asteeseen saakka. Hintaa 300ml pakkauksella on alle kympin, ja TRESemmen lämpösuoja on itsellä ja kavereilla tuntunut paljon kampaamotuotteitakin paremmalta. Lämpösuoja tekee hiuksista ihanan kiiltävät ja sileät suoristuksen/kiharruksen jälkeen :) Eikä ainetta edes tarvitse paljoa suihkuttaa, todella riittoisaa on!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat