Kun seksiä ei ole - Muutos on tapahduttava, miten?!

Vierailija

Aloitusviesti ketjussa poistettu.

Kommentit (5)

Vierailija

Mitä mieltä olette muuten sallituista "syrjähypyistä"? En ole tyhmä ja en niitä kyllä oikein hyväksykään, ellei sitten kyseessä ole vapaa suhde. Omakohtaisesti en ole koskaan voinut ajatellakaan, että itse pystyisin sellaiseen parisuhteeseen, joissa voi käydä vieraissa. Nyt olen kylmästi pari kertaa miettinyt pystyisinkö elämään suhteessa, jossa annan luvan miehelle käydä muualla (kunhan en vain itse siitä kuulisi - en kestäisi sitä). Toisaalta sitten oon päätynyt siihen, että se menisi enemmän kaverisuhteeksi, ollaan yhdessä vaikka kaikki muu tapahtuu muualla - näin karkeasti sanottuna. Voi perse, sanon minä :D Nyt varmaan joku naureskelee, et onpa outo muija, kuin tuollaisia kelailee.

Vierailija

Voih, saat myötätuntoni. :(
En osaa auttaa, kun en tiedä miten sinä ns. ''reistailet'' ääh olipa kauheasti sanottu. Mutta voinhan kertoa oman ''tarinan''

Mulla oli yhdessä vaiheessa atooppinen ihottumani niin paha ettei tehnyt edes mieli. Mutta siitä päästiin yli. Hoitelin mieheni muin keinoin sitten. Mutta seksihaluni katosi tuon myötä vaikka ihoni meni parempaan suuntaan. Juuri siksi että pelkäsin ihoni taas kärsivän, entä jos sittenkin kutina tule taas sietämättömäksi kun hikoilee.

No myöhemmin seksihaluni heräsivät jälleen, mutta mieheni ei enää halunnut. Oli aina niin väsynyt tai ei vain kuulemman tehnyt mieli. Pian halusimme taas molemmat kovasti, ei sitäkään ilman takapakkia, yhdyntäkivut alkoivat. Eivätkä tähän päivään mennessä ole loppuneet. Gynekäynti tulossa pian jos sitten taas helpottaisi.

Harmittaa vaan kun jos itse olen päällä niin sattuu kovasti, mieheni tehdessä hommat ei aina edes satu joten olemme tulleet tulokseen että minä olen lahna ja mies hoitaa hommat. No ei ehkä ihan noinkaan se ole, mutta minusta se tuntuu siltä. Myös kun mies tietää aina joutuvansa tekemään kaiken niin ei sitä aina kiinnosta seksiä on max 1 kerran viikossa ei välillä on 2 viikon tauko jne.

Mutta jos edes ajattelisin hänen käyvän vieraissa en kestäisi sitä. Ei sinunkaan sitä tarvitse ajatella. Toivotaan että pikkuhiljaa reistailut laantuvat ja pääsemme taas nauttimaan täysillä ja unohtaisimme jännittää ja kysymyksen ''entä jos?''

Paljon voimia sinulle ja et ole outo ajatellessasi tuollaista. Ehkä minä mietin tulevaisuudessa sitä samaa. Mutta tuskin voisin antaa kyseisiä valtuuksia tuohon hommaan :)

Vierailija

Anteeksi, mutta tähän alkuun pieni purkautuminen: Jos mies kerta sanoo, että hän odottaa kyllä ja ymmärtää tilanteen, niin minkä takia sitä ei voi uskoa!?!? Miksi "reiluuden nimissä" miehen sanomiset, sitoutuminen ja tunteet täytyy sivuuttaa noin totaalisesti vain siksi, että oma olo ei ole hyvä?? Jos mies ei jaksaisi tilannetta, hän olisi jo nostanut kytkintä ja lähtenyt, mutta ei! Hän haluaa olla sinun rinnallasi ja tukenasi, ja sinä olet "reiluuden nimissä" palkitsemassa tämän sitoutumisen ajattelemalla jo hänen pois potkimistaan. En ymmärrä.

Mitä itse tilanteeseen tulee, niin ensimmäisenä tuon "ongelman" ajattelemisesta on päästävä yli. Ei tilanne koskaan mihinkään tule muuttumaan, jos kokoajan ajattelee, että "mussa on vikaa, ei mikään kuitenkaan onnistu, en uskalla kun kuitenkin petytään, en pysty, ei tuu mitään jnejnejne". Toinen muistettava asia on se, että seksi ei edelleenkään tarkoita automaattisesti yhdyntää.

Koska yhdyntäongelmat ovat ajaneet teidät tilanteeseen, jossa ette edes uskalla lähentyä toisianne seksuaalisessa mielessä; On teidän aloitettava harjoittelemaan sitä. Ei esileikin ole pakko edetä yhdyntään! Seksuaalinen läheisyys, kosketukset ja muu toiminta ovat ensiaskeleita sen halun herättämiseen. On tärkeää, että toista pitää seksuaalisesti haluttavana ja osoittaa sen. Seksuaalinen kipinä auttaa selviämään seksittömyydestä. En jaksa kirjoittaa esileikin peruslainalaisuuksia, joten tässä linkkejä, joihin kannattaa tutustua (toimivat käytännössä niin miehiin kuin naisiin):

http://www.the-intimate-couple.com/sexual-foreplay-tips.html
http://voices.yahoo.com/10-foreplay-tips-better-satisfy-woman-in-1030641...
http://shine.yahoo.com/love-sex/what-guys-want-5-foreplay-tips-2242640.html
http://www.goodtoknow.co.uk/relationships/257935/10-Foreplay-tips

Jos itse ei kykene yhdyntään, mutta miehelle haluaisi antaa nautinnon, kannattaa opetella antamaan hyvää suuseksiä. Tässä on jo itsessään oma kipinänsä, koska se opettelu vaatii miehen, miehen vehkeen ja yhteistä aikaa.
Jos ongelmana on runsaat ja usein toistuvat kuukautiset, kannattaa suihkusta tehdä lemmenpesä. Lämmin virtaava vesi oikein kohdistettuna tekee esileikeistä ja itse yhdynnästäkin siistiä ja helppoa. (on vanha totuus, että kuukautiskivut lieventyvät yhdynnässä)

Tärkeintä kuitenkin on se, että toiminta on molemminpuolista. Ei auta, että itse kiusoittelee ja esileikkii toisen kanssa, jos toinen ei vastaa siihen mitenkään. Tästä syystä on tärkeää saada toinenkin osapuoli ymmärtämään esileikin, sen kaikkein viattomimmankin, olevan tärkeää. Pilkettä on löydyttävä molempien silmäkulmasta. Kannattaa siis sen murehtimisen sijaan ruveta keksimään jotain yhteistä kivaa tekemistä. Asioilla on tapana kirkastua pikkuhiljaa ja ongelmat poistuvat kyllä, jos niiden eteen tekee kiireettömästi töitä. :)

Vierailija

Kiitos paljon molemmille viesteistänne. Tuntui myös hyvältä saada asia ns. "ulos päästä". Jaksamista myös siulle ders.

Athenel: Tekstisi oli ihanan rehellinen & jopa herättävä. Ihan hyvää kritiikkiä. Lähinnä usko miehen tunteisiin ei ole hiipunut pätkääkään ja totta on, että on se puoleltani paskamaista edes miettiä tuollaista. Enemmän on vain ollut sellainen "en pysty tarjoamaan hänelle tarpeeksi -olo" - tiedän että hän jaksaa, mutta surettanut et sellanen normaali parisuhde, jossa on seksielämääkin ollut poissa, jota hänki varmasti kaipaa. Mutta käsi sydämmellä, lupaan yrittää ryhdistäytyä vähintäänkin tuon murehtimisen suhteen. Kait se on lähinnnä itsestä kiinni, että on vain alettava yrittämään enemmän. Menkkojen aikaan en usko yhdynnästä tulevan mitään, mutta muuten voisin huomioida häntä kyllä enemmän muulla saralla tuolloinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat