Tamperelaiset 24-v tai vanhemmat tytöt, haussa ystäviä ja baariseuraa

Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Heippa!

Palaan pitkän tauon jälkeen Cosmon pariin, ja nyt siis hakusessa 24-vuotiaita tai vanhempia tyttöjä (~-87 - 85-syntyneitä) baariseuraksi ja muutenkin kaikkeen kivaan tekemisiseen. Aiemmin olen ollut mukana alkuperäisessä Tamperelaisia -ketjussa, mutta ongelmana on lähinnä osallistujien nuori ikä. Ja minuthan löytää heinäkuun 2011 Cosmopolitanista, jossa olin kaveriporukkani kanssa esittäytymässä :)

SIIS, kaikki yli 24-vuotiaat iloiset, fiksut ja filmaattiset tyttöset, lähdetään porukalla Tampereen yöelämään :) Nuoremmat kaverini eivät pääse Hulluun Poroon tai Ilvekseen sisälle, ja itse tykkään käydä näissä paikoissa. Ainakin Hullussa Porossa tuntuu olevan aika ehdoton tuo ikäraja, eikä tunnu kivalta kun kaveri jää alakertaan odottelemaan :/

Elän epätoivoisessa on-off -suhteessa, mutta kaipaisin elämääni uusia tuulia ja uusia ihmisiä. Pahitteeksi ei olisi myöskään baarissa sivusilmällä vilkuilla sopivia ehdokkaita ;)

Tarkennan vielä, etten ole mikään 24/7-bilehile, vaan tykkään hyvästä musiikista ja tanssimisesta, juon kohtuudella enkä halua kärsiä darrasta. Vapaa-aikana olisi myös kiva käydä syömässä, kahvilla, shoppailemassa tai mitä vain.

Luonteeltani olen sosiaalinen, avoin ja lapsenmielinen. Yritän vältellä "aikuistumista" vielä vuoden kaksi, joten haluan elää vapaasti vielä kun mahdollista.

Olis kova polte jo seuraavana perjantaina päästä tuulettumaan ulos, joten jos tunnistit itsesi, laita viestiä pikapikaa tulemaan :)

Kommentit (2)

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

... ja lisäyksenä vielä: jos joku seuraavista biiseistä herättää sinussa pakonomaisen tarpeen päästä tanssimaan, älä aikaile ottaa yhteyttä! :)

-Avicii: Levels, Fade Into Darkness
-Rihanna: Found Love
-David Guetta: Titanium, Where Them Girls At
-Don Omar: Danza Kuduro
-Pitbull: Rain Over Me

...onhan näitä!

kaardemumma
Seuraa 
Liittynyt27.6.2011

Moi! Olen 24-vuotias ja aika vasta eronnut. Mulla myöskin on nuorempia kavereita jotka käyvät näissä "teini" mestoissa jotka taas ei mua hirveesti kiinnosta ja joissa on taas ihan liian nuorta silmän iloa. Mää kans tykkään hyvästä musiikista ja tanssimisesta. Tykkään myös käydä kahvilla, shoppailemassa ja oikeestaan tehä mitä vain kivaa :) Mää kans oon tämmönen lapsenmielinen ja vapaasti elävä jota aika harva tajuaa..
Mut muhun voi ottaa yhteyttä hampiharja@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat