Mielipiteitä juuri aloitetusta blogista

Vierailija

Olen juuri aloittanut tutustumaan blogien maailmaan ja olen aika ulapalla. koskaan en ole kenenkään blogia seurannut, mutta ajattelin että nyt olisi hyvä aika sille.

Pyytäisin hieman kommentteja tuosta blogistani ja miten itse sitä tai tekstini sisältöä muokkaisitte? tiedän ettei tuollainen tarinankertojamainen bloggaus kaikille sovi, ja ymmärtääkseni aika moni nykyään pitää blogia muodista ja vähän niinkuin päiväkirjana.

Itse nyt yritän keskittyä kertomaan omista kokemuksista ja miten yritin/yritän etsiä sitä kaikille mysteeristä rakkautta ja miten sen takia olen joutunut vaikka mihin tilanteisiin.

Mut tosiaan ihan uusi blogi eikä postauksia ole kuin muutama, mut kommenttia. Ja mielelläni jos laitatte omien blogien linkkejä niin pääsisin vähän tähän touhuun mukaan :P

Kommentit (9)

Vierailija

Jees kiitos paljon, auttaa kun kuulee vähän muiden mielipiteitä :)

Kävin myös liittymässä lukijaksesi, näyttää kiinnostavalta! Oon tosiaan edelleen aika ulkona näistä blogien seurailuista ja jutuista, mut eiköhän tää tästä harjoittelemalla parane!

Vierailija

Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, teksti erottuu hyvin taustasta ja mielenkiintoista luettavaa, piti heti lukea kaikki jutut! Liityin lukijaks! Ainut mikä olisi hyvä lisä, niin ne kuvat, kuvat värittäis sitä tekstiä vähän ja palastelisi sitä tekstiä. Muuten tosi hiano! :)

Itsekin vielä suht uudehko blogin kirjoittaja. Tuossa ois tuo meikäläisen vaatimaton blogi: http://lifevaries-but-that-life-is.blogspot.com/

Toivottavasti herättää edes jonkinmoista kiinnostusa.. :P

Vierailija

Kiitos kommentista, totta puhut, nyt kun oon alkanu muiden blogeja vähän lueskeleen ni huomaan et ne kuvat on aika näppäriä. täytyy alkaa yrittää laittaa semmosiakin :D

Kyllä herätti kiinnostusta, enemmänkin haluanki just lukea tollaisia sun tyylisiä blogeja missä on elämästä ja ajatuksia jne eikä niitä trendi blogeja joita on niin tuhat ja sata miljoonaa, toki nekin ihan kivoja on varmaan mut ei mulle tehtyjä (ei sillä etten olis kiinnostunu muodista, ja jos hyvä muotiblogi löytyy niin ehkä alan jopa lukea :P)

Mut liityin lukijaks!

Vierailija

Juu, mua kans ei oikeen jotenki tommoset tyyli/muoti, lifestyle blogit tai tommoset oikee nappaile..

Mukava kuulla että herätti kiinnostusta! Oli ilmeisesti sinun lisäksesi joku muukin kiinnostunut.. Kun vaikka minäkin sillai periaatteessa itselleni ja itseäni varten tuota blogia rustailen, niin ohan se kiva joskus kuulla muidenkin kommentteja/ajatuksia tai ylipäänsä nähdä et jotakuta kiinnostaa.. :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat