Kavereita Kuopiosta?

Vierailija

Hei, oon 20-vuotias tyttö Kuopiosta ja haluaisin uusia kavereita täältä. Muutin Kuopioon noin vuosi sitte poikaystävän takia. Me erottiin kuitenki muutama viikko sitte, enkä oikeastaan tunne täältä hirveesti muita ihmisiä ku olin melkeen aina poikaystävän kans eikä ollu mitään kouluakaan, jossa oisin voinu tutustua muihin.

Haluaisin löytää semmosen ystävän, jonka kans vois jutella kaikesta, shoppailla, käydä kahvilla, elokuvissa ja ehkä sillon tällön baarissa, matkustella, alottaa joku uus harrastus, tehä ruokaa, käydä kuntosalilla, lenkkeillä tai muuten vaan hengailla.

Haluaisin mielellään tutustua sellasiin ihmisiin, joilla ei oo jo hirveesti kavereita Kuopiossa ja jotka oikeesti tarvis sellasta hyvää ystävää, jonka kans viettää aikaa useamminki ku sen yhen tapaamiskerran tai kerran kuussa. Toki semmosetki kaverit käy jos muita ei löydy :D mut ku oon vähän hidas tutustumaan uusiin ihmisiin, enkä välttämättä osaa olla oma itteni heti ensimmäisellä tapaamiskerralla. Seki riippuu tietty myös siitä ihmisestä vähän :)

Jos kiinnostaa, niin otahan yhteyttä vaikka sähköpostilla :) ei haittaa vaikka oisit aluks tosi ujo tai hiljanen, ystävystytään pikkuhiljaa ;)

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat