Nopea laukeaminen ?

Vierailija

Olen nyt seurustellut poikaystäväni kanssa hetken aikaa, ja useasti harrastettu seksiä. Seksi on aivan mahtavaa, mutta yksi ongelma... Mies laukeaa alle kahdessa minuutissa... Jja molempia haittaa tämä asia, mutta emme oikein osaa tehdä asialle mitään, joten neuvoja asiaaan ?
Muilla samaa kokemusta ?

Kommentit (6)

Sannanna
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Oma neuvo ainakin olis että ootatte vähän aikaa ja otatte hetken päästä uusiks. Tuntunu monesti tehoavan niin itsellä kuin kavereillakin. Monella jätkällä kyllä pelit toimii, mutta laukeaminen ei enää välttämättä onnistu ihan heti.

Vierailija

Kannattaa sanoa poikaystävälle, että ajattelee välillä jotain aivan muuta, kuten lätkäpeliä tjtn! :D kuulostaa kamalalta, mutta toimii takuuvarmasti! ja kestävyys lisääntyy kyllä mitä enemmän seksiä harrastaa ja mitä enemmän tuota harjoitusta toteuttaa! lopulta voi olla 100% ajatukset kiinni itse aktissa ja pystyy itse säädellä sitä milloin tulee ;)

Vierailija

Meillä oli sama ongelma kun alotettiin sänkyhommat, mutta poikaystävän kestävyys on siitä koko ajan parantunu! Reilu vuosi ollaan siis harrastettu seksiä yhessä. Me tehtiin niin, että sen ekan laukeamisen jälkeen ootettiin hetki, lämmittelin sitä vähä ja sitte otettiin uusiksi, kesti paremmin. Nykyäänkin se tulee kyllä ennen mua, mutta poikaystävä pysyy mun sisässä ja jatketaan vaan kunnes se on taas kova, ei se kuulemma tunnu pahalle sillä :D

Vierailija

Tässä kun olen lukenut ja kuullut ihmisten kokemuksia ja kertomuksia, itestäni ainakin alkaa tuntumaan, että miehen nopea laukeaminen on enemmän kuin yleistä. Etenkin nuorilla miehillä! Näin käy myös meillä. Mitään toimivaa keinoa ei olla vielä löydetty, mutta muutamia ollaan kokeiltu.

chisi

Kannattaa sanoa poikaystävälle, että ajattelee välillä jotain aivan muuta...

Ehdotin miehelleni samaa kuin chisi kommentoi tänne, mutta se kuulemma kuulosti hänen mielestään erittäin turhalta, ettei olisi mitään ideaa vain lykkiä menemään ku ajattelee eilistä futismatsia, ei siinä ole mitään tunnetta. Ja ymmärrän miestäni, haluan myös että mieheni on mukana hommassa.
Netistä löytää muutamia käytännön harjotuksia miehille, mitkä saattavat auttaa ennenaikaiseen siemensyöksyyn, mutta hyvin suomalaismielisen miehen mieleen ne saattavat vaikuttaa myös 'naisten hommilta', ikään kuin jumppa ja alapään lihasharjoitukset olisivat vain naisille.
Tällä hetkellä käytämme yleensä seksin aikana penisrengasta. Se ei varsinaisesti auta ennenaikaiseen laukeamiseen, mutta pidentää erektiota ja stimuloi penistä enemmän, aikaistamatta laukeamista.
Itse olen tehnyt sellasen huomion, että jos itse olen päällä niin pystyn valita tahdit ja tempot, jolloin mies kestää myös hiukan pidempään. :)

Vierailija

Meilläkin oli suhteen alkuvaiheessa ihan sama ongelma. Aivan ensimmäisillä kerroilla poikaystäväni kestävyys oli TODELLA nopeaa, vain muutaman työnnön verran :D Johtuu ja johtui jännityksestä, luulen! Nyt nimittäin (olemme olleet yhdessä noin 7kk) ei ole enää ollenkaan tällaista ongelmaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat