Peppuleikit yksinään

Vierailija

Huomioitteko jotenkin myös peppureiän omaa kivaa harrastaessanne?

Tein tässä "löydön" vähän aikaa sitten kun uskaltauduin koskettelemaan myös b-puolta masturboidessani ja tuntui yllättävän hyvältä. Aikaisemmin olen suhtautunut melko nihkeästi aiheeseen mutta nyt olen kyllä muuttanut mieleni täysin. Olen jopa katsellut netistä sopivia apuvälineitä. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla on sellainen kolmisauvainen vibraattori, jossa on oma kiihottimensa niin emättimeen, klitorikseen kuin peppuunkin. Ja tykkään että ihan kiva vekotin. :) Samoin ajattelin ennen kuten sinäkin, että ei mitään ylimääräistä peppuun, mutta tämän lelun saatuani muutin mieleni. En tosin edelleenkään tykkää sinne mitään työntää sisälle, mutta sellainen mukava pieni värinä siinä peräaukon ympärillä antaa kivaa lisäkiihoketta pelkkään emätin-/klitorisdildoiluun. :P

Vierailija

Kuulostaapa monimutkaiselta. :D Mutta pääasia että tuntuu hyvältä. Itse olin lähinnä jotakin tappia tms. ajatellut hankittavaksi. Ehkä sitten myöhemmin lisää jos oikein innostuu. :)

Vierailija

Kylläpä nyt on Cosmon väellä hiljaista tällä saralla. :) Sai tänne vastata vaikka ei peppujutuista innoistuisikaan. Kertoo sitten vain että miksi ei. Luulin että tämä on suht yleistä mutta näköjään täällä ei ainakaan kehdata myöntää. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat