Mies petti - mitä tehdä?

Vierailija

Hieman epätodellinen olo, kieltämättä. Kahden vuoden juuri seurusteltuamme sain kuulla muualta mieheni pettäneen minua viime kesänä. Ilmeisesti tämä jäi yhteen kertaan, mutta mieheni ei siis itse ole koskaan sanallakaan maininnut asiasta. Pitäisikö minun nyt kertoa hänelle, että tiedän asiasta? Voiko tällaisen teon antaa anteeksi? Pitäisikö erota? Suhteemme on mennyt alamäkeä jonkin aikaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Otat asian puheeksi jos miehelläsi ei ole omaatuntoa ottaa. Sinulla on oikeus tehdä valintasi suhteen jatkamisesta totuuden pohjalta. Katsot kantaako miehesi teoistaan vastuun..annat itsellesi aikaa, käsittelette yhdessä asiaa...Asian voi antaa anteeksi, jos miehesi todella katuu ja ottaa opikseen. Luottamuksen rakentaminen vie aikaa ja sille on annettava aikaa...kuitenkin, jos vielä kykenet näkemään useamman vuoden päähän ja mitä kaikkea ihanaa teillä voisi olla niin tällaiset kriisit ei sitä tuhoa...parisuhteen rakentamiseen tarvitaan kuitenkin kaksi. Miehesi on tajuttava kuka on, mitä haluaa ja kuinka arvokas sinä olet...niin kuin sinunkin. Hirmusesti voimia, päivä kerrallaan, muista että ansaitset lojaalisuutta ja kunnioitusta!

Vierailija

Kerro ihmeeessä hänelle että tiedät ! Kerro olevasi pettynyt ja juttele hänen kanssaan siitä. Kysy mitä hän suhteelta haluaa, ja kerro itse miltä sinusta tuntuu. Tekojansa hänen on kaduttava että suhteesta tulisi jotain, jos hän kuitenkin vähättelee asiaa niin hän ei ole se oikea sinulle sillä silloin hän ei kunnioita sinua ollenkaan.. Kun luottamus katoaa on kaikki vaikeaa. Luottamuksen voi ansaita takaisin mutta se on vaikeaa, ja vaatii paljon työtä. Sinä päätät itse että pystytkö antamaan hänelle sen anteeksi ! Jos et pysty niin suhdetta on turha jatkaa.. Jos kuitenkin pystyt niin varmista että hän on kanssasi oikeista syistä !

Muistahan se, että luottamus on kuitenkin kaiken A ja Ö !

Tsemppiä !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat