mitä teen? auttakaa!

Vierailija

eli, olen seurustellut puolivuotta miehen kanssa, ja nyt erosimme, mutta sovimme että jäämme tauolle... rakastan miestä yhä todellatodella paljon! mutta nyt miehen tunteet minua kohtaan ovat kaddonneet. mitä siis teen, että saan oikeasti unelma miehen takaisin ja tiedän että hän on se oikea kunhan saisin vain näyttää hänelle kuinka paljon rakastan häntä! mutta millä saan miehen tunteet takaisin että hän taas rakastaisi minua ja olisimme jälleen yhdessä?? :( suhteessa ollessamme suunnittelimme ikuista yhteistä tulevaisuutta, ja rakastan häntä enemmän kuin mitään enkä halua ketään muuta kuin hänet vaika emme tällä hetkellä olekkaan yhdessä...

Kommentit (1)

Vierailija

Mun mielestä puolessa vuodessa ei oikein voi ruveta vielä oikeasti rakastamaan.. Silloin on vielä ruusunpunaiset lasit silmillä ja kaikki siinä omassa kumppanissa maailman ihaninta - jopa virheet. Jos miehelläsi ei enää ole tunteita sinua kohtaan, ei niitä tule, ellei hän itse halua. Luultavasti hän ei ole sinulle se oikea ja jos näin on, on parempi, että eroatte nyt kuin vaikkapa toisen puolivuotisen päästä. Voithan yrittää puhua miehelle ja kertoa tunteistasi, mutta huomaat kyllä, jos se on lopullisesti ohi.

Ja tosiaan, mun mielestä ne tunteet, mitä teillä on ollut on ollut vain sitä ihastumisen eli rakastumisen tunnetta. Se taas ei ole sama kuin rakkaus. Puhun vaan kokemuksesta. Olen ollut mieheni kanssa nyt 4 vuotta ja aloin rakastamaan häntä tosissani varmaankin joskus toisen vuoden tienoilla.. Mutta edelleen opetellaan, mitä rakkaus on ja, miten tulee toista rakastaa.

Jos sitten päädytte lopulta eroon, pääset kyllä yli ja löydät jonkun vielä ihanamman. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat