mielipiteitänne ÄKKIÄ KIITOS!

Vierailija

Moiks.

Olemme seuustelleet poikkikseni kanssa joku 2kk ja nyt minullla on menossa kämppä alta. mieheni nyt ehdotti että voisin muuttaa hänen luokseen. Ajatus askartaa minua kamalasti. Edellinen sude kaatui hyvinnopeasti sen jälkeen kun muutimme yhteen ja nyt minua pelottaa mitä jos tapahtuu samoin nytkin.
Olen hyvin ihastunut mieheeni ja hän on maailman ihanin.

Mitä te tekisitte.... YHteen vai omakoti kullan kallis?

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sinulta on kerta kämppä alta lähdössä niin mikset "muuttaisi" sitten edes vähäksi aikaa? Muutat sitten taas omilleksi jos tarpeen ja kun pystyt? ..

Vierailija

sinuna muuttaisin miehen luo jos kämppä menee alta ja etenesin pikku hiljaa eteenpäin, ja katoisin miten asiat etenevät, jos ei onnistu niin ei se maailmaa kaada, ja ala varmuuden vuoksi kattelemaa uutta kämppää jos ei vain onnistu yhdessä asuminen.

Vierailija

Minä en muuttaisi miehen kanssa yhteen vielä kahden kuukauden seurustelun jälkeen.. Alkuhuuma voi kestää yli vuodenkin ja vaikka itse kestäisitkin sen, että arki tulee vastaan, et voi tietää, kestääkö poikaystäväsi. En suosittele muuttamaan hänen luokseen, ennemmin vaikka jonkun kaverin luokse siksi aikaa, että saat oman kämpän..

Vierailija

Muuta toki. alat heti katselemaan muita kämppiä sitten kanssa ja katselet, miten teillä menee myös. Tossa tilanteessa joo muuttaisin miehen luo, tosin en muuten noin pian. onnea. Sittenhän se suhteen laatu selviää teille ja kiva, että on olemassa optio, minne muuttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat