Pitäiskö vaan luovuttaa?

Vierailija

Tapasin syksyllä Janin jonka kanssa pidimme tiiviisti yhteyttä ja näimme usein. Ajattelin jo, että tästä voisi tulla jotain vakavampaakin. Jani vaikutti oikeasti kiinnostuneelta. Tekstasi usein, kehui ym.
Jossain vaiheessa huomasin, että jokin on pielessä. Hän ei enää ottanut yhteyttä, mutta vastasi kyllä jos minä laitoin hänelle viestiä. Kysyin, että haluaako edelleen nähdä ja vastasi myöntävästi. Myöhemmin kysyi uudelleen ja hän ei enää vastannutkaan. Viikon ajan odotin vastausta kunnes kysyin taas että ei taida näkeminen kiinnostaa. Sain myöntävän vastauksen anteeksipyynnön kera. Tarkoitukseni oli jättää asia sikseen ja unohtaa Jani.
Jonkin ajan kuluttua kuulin juoruja Janista ja päätin kysyä onko niissä perää. Aloimme taas tekstailla ja yritin saada sovittua vanhoja juttuja. Näimme kasvotusten ja juttelimme asiat halki. Jani kertoi että hän haluaa keskittyä vain armeijaan ja pyysi uudelleen anteeksi tökeröä käytöstään. Sitten päätin että nyt tämä oli tässä ja elämä jatkuu. Olin helpottunut kun asiat saatiin vihdoin puhuttua.
Ja vielä mitä! Jo samana iltana Jani laittoi minulle viestiä. Ja uudelleen parin päivän kuluttua. Minäkin aloin kaverina kysellä kuulumisia kun raukka siellä armeijassa on. Eräs vkl satuttiin samaan baariin Janin kanssa. Hän tuli yllättäen halaamaan ja suutelemaan minua ja sehän oli sitten menoa taas! Tahtomattani olen taas alkanut elättelemään toiveita Janin suhteen vaikka yritänkin välillä päätäni tunkea pakastinlokeroon. Tuon viikonlopun jälkeen olemme muutamia viestejä vaihtaneet, ei muuta. En ole koskaan ennen ollut samanlaisessa tilanteessa ja välillä tuntuu, että tulen oikeasti hulluksi!

Kommentit (1)

Vierailija

Jotkut miehistä ovat intin aikaan vielä vähän hakoteillä, mitä haluavat elämältä yms. Ja yleensä vapaat halutaan sitten viettää kavereiden kanssa, että pääsisivät purkamaan tuntemuksiaan intistä eikä olis niin vakavaa meininkiä. Parisuhteen aloittaminen intin aikana tuskin on joka pojan fantasia, veikkaan että ovat nähneet näitä valitettavia epäoonistuneita inttisuhteita. :/

Ainakin omalla miehelläni oli silloin joskus intin aikaan säätöä erään naisen kanssa, mutta hän halusi enemmän viettää aikaa kavereiden kanssa, ja suhde oli muutenkin lähinnä seksiä eikä niinkään seurustelua. Jutusta ei siis tullutkaan mitään.

Sun kannattaa pitää ihan hyvät välit Janiin, mutta ei kannata alkaa liikaa ehdotella suhdejuttuja yms., jotta hän ei menis ihan hämilleen. Luultavasti intin jälkeen hän pystyy paremmin miettimään omaa tilannettaan ja suhtautumistaan suhun. Sen jälkeen sit näkee, etä olisko teistä mihinkään. :)

Ja siis jätkissä on eroja, eli saattaa olla mahollista, että Jani voiskin haluta seurustella jo nyt sun kanssas, mutta älä liian vakavia keskusteluja käy. Kerro vaikka joskus kasvotusten, että sen kaa on tosi kiva hengaa, että pysyttäiskö tällei kevyissä väleissä intin ajan ja jos susta tuntuu niin voitais sit sen jälkeen vähän syventää tätä suhdetta. Tai jotain vastaavaa. :D Mutta älä nyt luovuta kuitenkaan. Äläkä koe olevas inttileski. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat