kiireistä apua pliis!

Vierailija

Poistanut viestin

Kommentit (4)

Vierailija

Kylläpä vaikutat sekavan hermostuneelt. Jospa siis ensin rauhoitut. Ite en oo mustasukkasta tyyppii eli saattaisin ihan yhtähyvin heittää läppää siit naisest tai sit olisin epäasiallinen sille naiselle ni näkis et puolustaaks mies mua vai sitä vai onko puuttumatta. Sit oisin tyytyväinen tai jos se ois puolustanu sitä toista ni kysyisin suoraa.

Avoimuus siis ennenkaikkea. Mikään ihmissuhde ei toimi ilman sitä. Kun mies tulee kotiin ni kysyisin siis ihan suoraa et mistä kyse ja mis menos. Pelottavaahan se varmasti on varsinki jos on vahva epäily vastauksest mut ainaki saat sitte suoran vastauksen (toivottavasti). Jos mies sanoo et ei oo mitää hätää ni sit sun pitää vaan yrittää luottaa siihen tai keskustelette sit siit luottamuspulasta ja sun epäilyist. Sit voit kans purkaa sydänt sun ystäville jos keskustelu poikaystävän kanssa ei ollu täysin tyydyttävä.

Eli lyhyesti: puhu asiasta poikaystäväs kanssa!

Vierailija

Kuullostaa ihan mun edelliseltä suhteelta. En tarkota, että sun suhteessa on menossa tälläinen, mut kerrompa silti. Mun poikaystävä (nykyinen exä) alkoi pyöriä mun naispuolisen tutun kanssa aika paljon, esimerkiksi siitä syystä, että se tykkäsi ajella ja kyyditä porukkaa. He eivät nähneet kahdestaan tietojeni mukaan, mutta viihtyivät porukassa, tietenkin ilman minua ja jopa salassa minulta. Epäilykseni heräsi, ja kun kysyin asiasta poikaystäväni ilmoitti naisen olevan esim. "rumalehmä" ja muutenkin epäviehättävä. Heidän yhteydenpitoaan jatkui ja sain tietää, että he viettivät porukassa öitä kyseisen naisen luona. Toki olin joskus itsekkin mukana, mutta poikaystäväni ei ollut silloin siellä. Myöhemmin poikaystäväni ei enää vastannut puhelimeen ja epäilykset kasvoivat. En tavoittanut häntä joskus edes päiviin. Lopulta kosviini kantautui tieto, jonka mukaan minua olisi petetty jo noin kuukauden ajan. Ikinä en kuitenkaan saanut tunnustusta, mutta eräs ystäväni joka ei valehtelisi minulle, yllätti heidät. Exälläni oli tosin mielialahäiriö, adhd ja muutenkin hän on tunnevammainen. Nyt vasta ylivuoden jälkeen sain tunnustuksen ja kauan kaipaamani anteeksipyynnön.
Tarinallani en kuitenkaan tarkoita, että näin olisi sinun kohdalla. Mutta tämä toimikoon huonona esimerkkinä tällästen tapahtumien seurauksesta.

Vierailija

Itselläni on ollut hieman samanlainen tilanne. Mainittakoon heti alkuun että olen melko mustasukkaista sorttia, tosin osaan pitää sen hyvin sisälläni. Meillä ei ole poikaystäväni kanssa yhteisiä kavereita, yksi hänen nais tuttu on omaan silmääni nätti. Kun kysyn hänestä vastaus on luokkaa sillä on jokapäivälle uus mies ja ei ole kivan näköinen kun on tosi laiha (itsekkin olen), olen saanut sen kuvan ettei pidä hänestä edes ystävänä tytön luonteen takia. Kesällä silti he olivat usein samassa porukassa, tytön fb päivitysten mukaan vaikuttivat viihtyvän ihan hyvin pienellä porukalla keskenään. Joskus kun poikaystvä sanoi menevänsä viettämään poikieniltaa onkin myöhemmin ilmennyt juuri tämän tytön fb kautta että kyseessä ei ollutkaan vain poikien ilta...
Olen kysynytkin miksi viettää aikaa tämän henkilön kanssa (ei tosin kahdestaan mutta pienellä porukalla) jos poikaystäväni ei pidä hänestä, kunnon vastausta en ole saanut. Joskus kun tästä kyselin niin poikaystävä sanoi melko tuohtuneesti että miksi annan hänen tulla väliimme näillä kyselyillä. Olen asian antanut sen jälkeen olla, eivät ole ilmeisesti sen jälkeen samoissa porukoissa kyllä liikkuneetkaan.

Kannattaa kyllä suoraan puhua, omalla kohdalla tuo tyttö on ollut todella lähellä hajoittaa meidän suhteen. Valitettavasti tuo omani ei oiken halua asiasta puhua, enkä viitsi sitten kiusata häntä. Mutta tsemppiä sinulle! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat