Pienet rinnat ja bikinit

Vierailija

Ongelma on siis se, että omistan todella pienet rinnat, 70A, ja sopivien bikinien löytäminen tuntuu olevan kiven alla.

Minkälaisia bikineitä te muut pienirintaiset käytätte ja mistä ylipäätään olette löytäneet hyviä bikineitä?

Tilasin H&M:ltäkin useammat bikinit ja kaikki saa pistää takaisin kun ei näytä yhtään hyvältä...
Eihän bikinit rintoja tietenkään suurenna, mutta kyllä malli nyt vähän vaikuttaa siihen miltä rinnat näyttävät.
Olen käyttänyt jo 4vuotta samoja bikinejä ja olisi todella kiva jo löytää uudet vanhojen tilalle.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (8)

Vierailija

Ainakin väriä ja kuosia käyttämällä saa uhkeamman siluetin, eli kannattaa valita kirkkaita värejä ja/tai reippaasti kuvioidut biksut (ainakin yläosan osalta). Itse mallista en niinkään osaa sanoa, selaile ihmeessä menneiden kesien lehtiä jos löytyis jotakin opastusta. Itselläni on myös aika pieni povi nytkin, ennen oli samaa kokoa kuin sunkin, oon käyttänyt kuvioitua niskalenkki-mallista yläosaa bikineissä ja ihan hyvältä on näyttänyt ainakin mun päälläni verrattuna muihin malleihin. Muun kropan muoto ja malli tietenkin vaikuttaa. Toivottavasti löydät :)

Vierailija

Heippa !

Ite en ole ehkä "pienirintainen".. en osaa sanoa.. mutta neuvoksi annan että kolmionmuotoiset bikinit näyttävät "pienirintaisilla", niinkuin muillakin, aina paremmilta! Jotkut bondeau-malliset yläosat eivät todellakaan ole hyvä valinta pienirintaisille, mutta kyllä niitä hyviäkin löytyy.

Pienet rinnat ei ole ongelma kun bikinimalleja on niin monia, kunhan valitsee oikean malliset. Ei kannata ottaa kauheen topattuja biksuja jos on "pienirintainen", koska se saa näyttämään siltä että on ostanut liian isot bikinit. Värillä ja kuviolla ei ole niinkään merkitystä jos olet ihan sinut rintojesi koon kanssa, eikä sinulla ole tarvetta saada niitä näyttämään isommilta. Mutta kuvio ja väri vaikuttaa kyllä asiaan, niinkuin aijemmin mainittiin tuossa ennen mua.

Itse tilasin Nelly.com:ista bikinit, jotka kylläkin olivat sitten ihan liian pienet koska aliarvioin rintojeni koon. Ne olisivat olleet täydelliset jopa "tissittömälle", jos sellaisia naisia onkaan. :D Ne oli sellaset kietaisu-malliset, olkaimettomat bikinit. Ei siin auta muu kun mennä kauppaan ( tai tilata ) ja kokeilla, kokeilla ja kokeilla kunnes löytyy sopivat.

P.S! PIENET RINNAT ON MUOTIA TÄLLÄ HETKELLÄ, JA JOPA JULKKIKSIEN SUOSIMAA !

Vierailija

Kiitos vastauksista. :) Eipä siis auta muu kun vain metsästää. Sovittaminen on vaan niin masentavaa, varsinkin näin talvella, kun on hirveästi vaatetta päällä ja sitten bikinit ovatkin perseestä eli turhaa riisumista&pukemista. :D
Ja enpä ole kuullutkaan että pienet rinnat ovat muodissa. :D Oma mies kuitenkin tykkää joten se on tärkeintä. :)

Vierailija

Moikka! Itsekin olen pieni ja kiinteä tuosta ylhäältä, ja miettinyt balconette-mallisia biksuja. Niitä näyttää olevan ainakin H&M-katalogista päätellen ensi kesänä paljon. :) Nyt omistan yhden bandeau-yläosan, joka ei kuulemma malliltaan ole ehkä eniten eduksi pienille rinnoille mutta se on tosi värikäs ja yläosassa eli "tissien päällä" on röyhelöitä, korostaa kivasti! Ja minusta tuo bandeau tekee jopa jonkinsorttisen tissivaon mullekin (todella harvinainen näky tällä varustuksella) eli voisin suositella sitäkin : D

Vierailija

tota noin. kui vanha oot ? koska ittelläni on jokku b-kuppiset. ennen mull oli Aat mutta kyllä ne silti hyvältä näytti.itte ostan h&m :stä yleensä (:

Vierailija

röyhelöt saa näyttämään rinnat isommilta. esimerkiksi h&mllä on ollu paljon röyhelöitä, ja tällä hetkellä stadiumissa myydään kolmiomallisia röyhelöisiä bikinejä;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat