Baarikavereita Järvenpää, Kerava, Tuusula, Helsinki

Vierailija

Hei! Baariseuraa siis hakusessa. Olisin valmis lähtemään jo heti tänään tai tulevana viikonloppuna viihteelle. Olen 20vuotias. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen snuzzle@hotmail.fi.

Kommentit (13)

Vierailija

Olis kiva jos kertoisit itsestäs vähä jotain : ) esim. minkälaisissa paikoissa tykkäät käydä? Oon 18-vuotias juuri Helsinkiin muuttanut ja täällä en oo oikeen vielä ehtiny ystävystyyn kenenkään kanssa, olis kiva saada biletyskavereita! : D

Vierailija

Kuulostaa hyvälle! Oon itsekkin 20vuotias tyttö ja en kauhean kauaa Helsingissä asunut. Varsinkin naispuolisia kavereita olis tosi kiva saada lisää!
Mulle käy melkein mikä vaan mesta, myös ne Onnelat yms. :D Olis vaan kiva, jos asuisitte sellasen välimatkan päässä, että kävis noi keskustan baarit. :)

Vierailija

joo mullekki käy keskustan baarit ja onnelakin :) en oo ees pahemmin helsingin baareissa vielä ees käyny niin mulle käy aikalailla mikä vaan :D

Vierailija

Pahoittelen, että aloitusviesti jäi vähän suppeaksi. Melkein mikä tahansa paikka käy, yökerhot, hämyiset pubit, karaokebaarit... Onnelakin nippa nappa menee :D Asustelen Jpäässä, mutta täältä pääsee helposti kulkemaan Helsinkiin yömyöhäänkin.
Onnistuisiko baareilu jo tänä viikonloppuna?

Vierailija

Moi ite kans stadista ja oon 20 wee.tykkään kans käydä klubeil ja pitää hauskaa. voitko antaa meseä? ja voinko saanu dimmu sunki mesen:D?

Vierailija

kyllä mulle ainakin kävis tää viikonloppu jo :) olin aatellu että oon nyt koko viikonlopun täällä helsingissä LUKEMASSA KOKEISIIN mutta eiköhän sitä ny yhtenä iltana voi mennä :D

Vierailija

Meseni on sama kuin tuo aloitusviestin sähköpostiosoite, elikkä: snuzzle@hotmail.fi. Ja ilmeisesti ollaan nyt viikonloppuna lähdössä juhlimaan, mitään sen tarkempaa ei olla ehditty vielä sopimaan. Joten mukaan vain! :)

Vierailija

Joo, loin facebookin ryhmän. Ryhmä on salainen, mutta pistäkää sähköposti tai nimi niin lisäilen teitä ryhmään. Ja jos joku ei halua tässä nimeänsä sanoa niin voi lähettää sen tuohon aloitusviesissä olevaan sähköpostiin =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat