Miksi en onnistu naisten kanssa?

Vierailija

Haluaisin kuulla vähän naisten mielipiteitä tähän.

Olen parikymppinen mies, enkä ole koskaan edes suudellut naista. Lähestyn kyllä naisia usein, etenkin baareissa, mutta usein juteltuamme jonkun 10 minuuttia nainen vain häippäisee, vaikka osa naisista on juttelessa nauranut ja tuntunut muutenkin viihtyvän.

Olen ihan ok näköinen, pitkä ja tumma, normaalipainoinen, pukeudun klassisen siististi ja pidän huolta hygieniastani. Opiskelen yliopistossa ja olen varmasti keskivertoa älykkäämpi, eikä huumorintajuakaan puutu. Tosin joskus saatan olla hieman kömpelö ja syrjäänvetäytyvä sosiaalisissa tilanteissa, joissa on minulle tuntemattomia ihmisiä.

En ymmärrä miksen onnistu naisten kanssa. Usein näkee kuinka kauniit naiset lähtevät ammattikoulupohjaisen, rasvatukkaisen lökäpöksyn matkaan samalla kun jään itse yksin baarin nurkkaan.

Naisia useimmiten lähestyn baarissa, ihan normaalitilanteissa kuten esim.kahviloissa en ole ainakaan vielä rohjennut. Muissa sosiaalisissa tilanteissa olen usein ehkä hieman kömpelö, jollen tunne porukkaa.

Mistähän oikein nämä naisongelmani kiikastavat ja voisiko joku auttaa? Pikkuhiljaa alkaa tuntua, että kun vanhenen, niin naiset vaativat ainavain kokeneempia miehiä, enkö löydä koskaan sitä oikeaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Itse lähdin "ammattikoulupohjaisen miehen" matkaan. Minulle miehen koulutus ei merkitse loppupeleissä mitään, kunhan mies itse viihtyy koulussaan/ammatissaan.

Ihastun miehissä rohkeuteen, kykyyn irroitella, kykyyn nähdä elämän hyvät puolet, kykyyn tehdä asioista helppoja ja elämästä mukavaa. Mies halusi ajella kanssani aamuyöhön, ostaa mäkkäristä viimeisillä rahoilla hampurilaiset, käydä uimassa keskellä yötä...

Kaikki naiset ovat erilaisia. Sinun täytyy löytää vain se oikea.

Vierailija

Sinun kannattaisi varmaan hakea seuraa muualta kuin sieltä baarista. Miten olisivat esim. harrastukset? Tai deittipalstat netissä, niidenkin kautta nykyään alkaa moni suhde ja sopivat myös ujommalle kundille aloitteentekoon?

Noin yleisenä vinkkinä sitten sanoisin että kuulostat ihan OK tyypiltä mutta tuo "olen varmasti keskivertoa älykkäämpi" haiskaltaa vähän sellaiselta besserwisser -tyyppiseltä luonteelta, mikä ei ole kovin hyvä juttu.

Ylivoimaisesti kaikkein tärkein tekijä on kuitenkin itsevarmuus, sen kun pidät mielessä niin hyvin menee. Kun antaudut rohkeasti uusiin tilanteisiin niin kaikki alkaa lopulta sujua kuin itsestään. Itse olen naisen suusta näistä asioista keskustellessani kuullut kuolemattoman totuuden "Mutta yleensähän se on se itsevarma idiootti joka naiset lopulta vie". :D

Toivotan sulle onnea naisten metsästykseen!

Vierailija

Tekstin perusteella voisin todeta että kyllä vielä joskus löydät sen oikean :) oletko kokeillut netin deittipalstoja? jos olet ujo niin deittipalstoilla voit ensin viestiä tietokoneen välityksellä niin pääsee helpommin alkuun. onnea entsintöihin :)

Vierailija

Aika typerää kommentoida koulutasoa. Minusta se että on käynyt jonkun koulun peruskoulun jälkeen on hyvä. Ehkä olet liian olevinasi ja naiset kaikkoavat.

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Itse jaksaisi jutella saman miehen kanssa tuntitolkulla jos olen lähtenyt baariin pitämään hauskaa, varsinkin jos tilanteessa ei ole yhtään "säpinää". Jos mies vain juttelee mukavia, eikä flirttaile tai yritä iskeä, minusta tuntuu ettei hän ole kiinnostunut minusta. Ole rohkea, näytä että olet kiinnostunut!

Vierailija

Pakko minunkin kommentoida tuota koulutus asiaa. Itse en ainakaan huoli itseäni alemman koulutuksen suorittanutta. Se on akateeminen tai ei mitään!

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010
tiu_

Pakko minunkin kommentoida tuota koulutus asiaa. Itse en ainakaan huoli itseäni alemman koulutuksen suorittanutta. Se on akateeminen tai ei mitään!

Entäs jos löytyy se ihana mies/nainen, jonka kanssa on sitä säpinää mutta "voi voi, se ei oo akateemisesti lahjakas?" hei c'moon :D

Vierailija
glamnation

tiu_

Entäs jos löytyy se ihana mies/nainen, jonka kanssa on sitä säpinää mutta "voi voi, se ei oo akateemisesti lahjakas?" hei c'moon :D

Mä oon kans näit jotka haluu akatemisesti VÄHINTÄÄN samalla tasolla olevan. Jotenki se hohto vaan hävii. Tiiän et on ehk tosi julman ja kylmän kuulosta mut siis oon seurustellu miesten kanssa, jotka on käyneet vähemmän kouluja ja mä en saa ainakaan vaan pois sitä koulutusta mielest ja sit riidelläänki ain siit et mihin kouluu mies vois seuraavaks mennä, et mikä vois kiinnostaa. Eli suhde pyörii vaan sen asian ympärillä. Molemmat vaan kärsii. Syytä en siis tiiä ja oon yrittäny työstääkki tätä asiaa mut toisaalt miks tyytyä vähempää?

Vierailija
Mamelutti

glamnation

tiu_

Mä oon kans näit jotka haluu akatemisesti VÄHINTÄÄN samalla tasolla olevan. Jotenki se hohto vaan hävii. Tiiän et on ehk tosi julman ja kylmän kuulosta mut siis oon seurustellu miesten kanssa, jotka on käyneet vähemmän kouluja ja mä en saa ainakaan vaan pois sitä koulutusta mielest ja sit riidelläänki ain siit et mihin kouluu mies vois seuraavaks mennä, et mikä vois kiinnostaa. Eli suhde pyörii vaan sen asian ympärillä. Molemmat vaan kärsii. Syytä en siis tiiä ja oon yrittäny työstääkki tätä asiaa mut toisaalt miks tyytyä vähempää?

Onhan se totta, että toi on ihan helkkarin kylmää/julmaa, mutta on se myös niin, että jos mies on vähemmän koulutettu kuin itse olen niin tiedostamattani häpeän häntä ja koitan keksiä ratkaisua siihen miten saisin patistettua hänet koulun penkille. Itse en vain pysty siihen että myöntäisin julkisesti jollekin että "tässä on pekka, autokorjaaja". Tylyä ja julmaa, mutta oma elämäni pyörii hyvin pitkälti akateemisuuden ympärillä, eikä vähiten oman koulutukseni vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat