Elämä

Vierailija

Moi tytöt! Toivottavasti jaksatte lukea.

Olin vuoden poissa täältä ja nyt jouduin muuttamaan takaisin kotipaikkakunnalleni. Asun siis kotona. En ole ikinä oikein pitänyt tästä paikasta,enkä ihmisistä täällä. Joten minulla ei ole kavereita. Kaikki kaverini jäivät sinne mistä tulin. Heitä tulen näkemään harvoin. Lisäksi he olivat suurimmaksi osaksi poikia ja todella pidän poikien seurasta, ehkä ''miehistyin'' hieman. Ne minun harvat tyttökaverini joita minulla on, en jaksaisi kuunnella heitä yhtään. Minua ei kiinnosta heidän juttunsa. Eivätkä he ymmärrä mistä tulin, joten ei minulle ole heille oikein mitään juteltavaakaan. Perheeni ei myöskään pysty kunnolla käsittämään sitä mistä tulin ja kuinka paljon olen muuttunut. Minusta tuntuu etten kuulu yhtään mihinkään ja sinne mistä tulin ei ole mahdollista palata.

Haluaisin matkustella, mutta minulla ei ole rahaa siihen. Lisäksi yksin matksutelu naisena niissä paikoissa, joissa haluaisin käydä on aika mahdotonta. Kaikki kaverini ovat sitoutuneet elämään tänne. Minulla on ammatti, mutta vihaan sen alan töitä. Kaikki pääsykokeet ovat vasta keväällä ja koulut alkavat syksyllä. Mitä teen? Tämä ahdistaa niin paljon. Lisäksi totuin asumaan yksin ja nyt olen kotona ja kaikki yksityisyys on mennyt. Urheilein paljon. Ainoat sosiaaliset suhteeni ovat lähinnä facebookissa. Ei ole oikein ketään kelle puhua, tuntuu että olen ihan yksin ja mikään ei oikein kiinnosta. Toivottavasti jollain olisi jotain vinkkejä :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat