Jaan nolon/ hulvattoman yöllisen kokemukseni

Vierailija

Taustaa:
Olen 21v nainen ja kundi on 18v. Meillä on ollut kesästä asti jonkinlaista säätöä. Nyt viime viikonloppuna yllätyksekseni sain häneltä pitkästä aikaa viestin ja kutsun viettämään viikonloppua heille. Asuu vielä porukoillaan, mutta muut olivat mökillä. Pienen harkinnan jälkeen päätin mennä katsomaan, mitä on luvassa. Skippaan nytten kuinka me katsottiin telkkaria sylikkäin, juotiin muutama drinkki liikaa ja sählättiin sängyssä. No niin nyt kello on seitsemän aamulla ja minulla on kamala pissahätä! Aivan järjetön. Suuntaan yläkerran vessaan. (kundin huone on yläkerrssa) Siinä sitten pissaan ja pari kikkaretta väännän myös :D Kauhukseni tajuan, että vessapaperi on loppunut! Minulla oli veressä ehkä vielä alkoholia kun haen yläkerran aulassa olevasta sohvasta koristetyynyn ja palaan vessaan. Pyyhin siihen.. Seuraavaksi tarkoitukseni on viedä se pesukoneeseen ja laittaa muuta pyykkiä joukkoon + ohjelma pyörimään. No ylimmällä portaalla kuulen kuinka ulko-ovi aukeaa. Voi ei!! Säätöni porukat ovat palanneet mökiltä. Ajattelen, että ketkä hullut tulevat seitsemän jälkeen aamulla kotiin. Ei huhhuh. En vaan voi mennä alas esittäytymään ja sitten muina naisina pyykkäämään heidän kylpyhuoneeseensa. Niinpä, alan pesemään tyynyä vessan käsisuihkun alla. Juuri kun olen valmis kundi koputtaa oveen ja kysyy naureskellen meikkaanko kun kesää niin kauan ja että ei tarvitsis häntä varten. Mihin hittoon laitan tyynyn? Ahaa, bongaan meikkikaapin. Damn, tyyny ei mahu sinne. Ryttään sitä mutta ei. Sitten saan taas vuosisadan älynväläyksen ja tungen tyynyn paitani alle. Sitten avaan oven ja hypin sivulaukkaa pojan ohi. Hän katsoo minua vähä wtf ilmeellä, mutta onneksi lukittauttuu vessaan. Minulla on hänen kusen verran aikaa tehdä jotain tyynylle. Niinpä, piilotan tai no laitan sen kuivumaan aulan sohvan viereisen kaapin sisälle. Huuhh. Ja nyt mietin kotona, että miksi helvetissä en heti alkuun käyttänyt sitä käsisuihkua pyyhkimiseen tai laittanut lopuksi sitä tyynyä takaisin sohvalle muiden tyynyjen taakse. Millonkohan he löytävät tämän ehkä jo mädäntyneen tyynyn..

Kommentit (3)

Vierailija

Hihh, minua ei haittaa ollenkaan jos tämä on vitsi tai vain keksitty juttu! Hauskaa luettavaa. Kiitos!
Minulla on vain tylsä tarina, mutta jaan sen kuitenkin. Elikkäs olin ystäväni kanssa ulkomailla ja siellä olessamme menimme uimahalliin. Menimme sitten poistamaan meikkejä vessaan ennen altaille menoa. Seisoskelimme peilin edessä ja aloimme puhumaan kuinka kyseinen vessa on likainen ja haiseva. Koitimme pidätellä naurua kun yhdestä vessasta alkoi kuulumaan työlästä sontimista. Perkule sentään kun meitä nauratti ja yökötti samaan aikaan. Mainitsin kaverilleni että kyseisellä rouvalla on aikas matala ääni ja nauroimme vain lisää. Olin unohtanut jotakin kaappiini ja lähdin sitä sitten hakemaan. Kummastelin vessan ulkopuolella parveilevia miehiä ja heidän omituisia katseitaan, he vain mulkoilivat minua. Kun sitten palasin kaapiltani huomasin kauhukseni että vessa jossa olin ollut oli miesten. En todellakaan tiedä mitä miehet ajatteliva...Sillä kun naama punaisena menin kiskomaan kaveriani ulos joka ei aluksi ymmärtänyt ollenkaan miksi tein niin ja hän vain nauroi kovempaa ja nauroi myös miehille jotka kurkivat vessaan. Ehkä he ajattelivat että olimme vai menneet vessaan nauramaan kun toiset toimittavat suolentyhjennystään... En tiedä mutta luulen että herra joka vessassa oli joko odottanut että lähtisimme (sillä olimme siellä ainakin 20min) sai tarpeekseen ja koitti häätää meitä tai ei pystynyt enää pidättelemään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat