yhessä asumisesta.

Vierailija

Ollaan poikakaverini kanssa oltu vuosi yhdessä. Minä olen mielessäni jo kuvitellut yhteenmuuttoa. Mutta meni pohja alta, kun juttelimme yleisesti ihmisten yhteen muuttamisesta niin hän sanoi, että omasta mielestään on parempi asua yksin, on helpompi mahdollisessa erossakin.

kannattaako jättää se, jos hän ei kerta tule haluamaan muuttaa yhteen kanssani:/
tämä on jäystänyt mieltäni jo viikkoja

Kommentit (5)

Vierailija

Mielestäni on huolestuttavaa jos poikaystävä ei halua muuttaa yhteen. Teillä ei selvästikkään ole siis samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat. Keskustele miehesi kanssa ja kerro että itse olevat ainakin halukas muuttamaan tulevaisuudessa yhteen ja että sinua vaivaa asia, olet jopa miettinyt jättämistä sen takia jos hän ei halua asua kanssasi.

Itseäni ainakin mietityttäisi tuo jos mies puhuu jo mahdollisesta erosta? tottakai se ero voi tulla kenelle tahansa silti.. tuskin olis kiva asua erossa koko loppuelämää.

Vierailija
hhebe

Mielestäni on huolestuttavaa jos poikaystävä ei halua muuttaa yhteen. Teillä ei selvästikkään ole siis samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat. Keskustele miehesi kanssa ja kerro että itse olevat ainakin halukas muuttamaan tulevaisuudessa yhteen ja että sinua vaivaa asia, olet jopa miettinyt jättämistä sen takia jos hän ei halua asua kanssasi.

Itseäni ainakin mietityttäisi tuo jos mies puhuu jo mahdollisesta erosta? tottakai se ero voi tulla kenelle tahansa silti.. tuskin olis kiva asua erossa koko loppuelämää.

Olen samaa mieltä hheben kanssa. Keskustelen poikaystäväsi kanssa. Me olemme miehen kanssa jo asuneet vuoden verran yhdessä.

Vierailija

samoja asioita oon miettinyt mitä tekin ootte tähän kommentoinut. pitää sitten ottaa asia puheeksi kun näemme seuraavan kerran.

Vierailija

kysy mieheltäsi suoraa mitä mieltä hän on sinun kanssa yhteen muuttamisesta. säästyt miettimisen vaivalta ja erilaisten johtopäätöksien tekemiseltä, ja samalla saat tietää suoraa oikean vastauksen kysymykseen. sitten tiedät miettiä paremmin mitä voisit tehdä vastauksen ollessa kumpi hyväänsä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat