Kiireellinen asia. HSL:n 80e sakko..

Vierailija

Juu, sain tossa pari päivää sitten 80e sakon bussilla mennessä.. Mulla ei ole verkkopankki tunnuksia, joten miten maksan sakon? Voinko mennä paikan päälle maksamaan ja minne? Asun siis espoossa, olis hyvä jos täältä päin löytyis joku paikka missä vois sen maksaa.

Ja vielä yks juttu, mitä tapahtuu jos ei maksa sakkoa? :--D

Kommentit (4)

Vierailija

Voit mennä ihan lähipankkiisi maksamaan sen sakon...? :) En sen kummemmin tiiä kyl noista sakkomaksuista, kun en ite oo sellasta onnistunu ikinä hankkimaan (koputan puuta!:P). Sen verran vaan sanon, että maksa hetimiten poes, toi on sen luokan sakko, että menee suhteellisen iisisti ulosottoon:(

Eräs kaverini kertoi, että joku sen kaverinkaverinkaveri oli jättäny moisen laskun maksamatta ja ne tyypit oliki vaan sitten unohtaneet sen:D Mut tää onki urbaani legenda!

Vierailija

Varmaan saattais ehkä liikennelaitoksen sivuilta löytyä tietoa? Jos sakkopaperissa ei ole. Cosmon keskustelupalsta ei ehkä oo se paras paikka etsiä tämmöstä tietoo.

Vierailija

Haha, kyl mä sen aion maksaa. Siitä on vasta muutama päivä ja siks kysynkin, koska haluan hoitaa sen heti huomenna pois!
Ja voiku unohtaiski, siin oli vähä muutaki selvitettävää, että en usko että ihan heti mua unohtaa! Meinas rapsahtaa toisestaki jutusta sakkoa, vähän enemmän. Mut ei puhuta siitä! Huomenna sitte sakkoa maksamaan. Ja on muuten ensimmäinen ja viimeinen sakko... ärsyttää, et pitää jonnekki hsl:n pistää 80e, ku myöhästelee ja unohtelee reittejäki välillä.

Vierailija

Et voi syyttä kuin itseäsi tyhmyydestä. Veikkaan, että olet ala-ikäinen ja meinasit saada toisen sakon sen takia, koska riehuit ja raivosit sakosta, kuin uhmaikäinen kakara.
"ärsyttää, et pitää jonnekki hsl:n pistää 80e, ku myöhästelee ja unohtelee reittejäki välillä." Maailma ei pyöri ympärilläsi. Olet ipana, joka syyttää muita virheistään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat