arpia rinnoissa

Vierailija

mulla on ilkeen näkösiä venymisarpia rinnoissa. onko muilla vastaava ja ootteko saanut niitä pois mitenkään? mä kokeilin semmosta voidetta jolla pitäs venymisarvet lähteä mutta ei toiminu =/

Kommentit (2)

Vierailija

Raskausarpia tulee lähes jokaiselle naiselle teini-iässä kun keho kasvaa nopeasti. Arvet haalistuu ajan myötä vaaleiksi. Jotkut toki ovat saaneet ne pois joidenkin rasvojen kanssa jotka on sihen tarkoitettu mutta se varmaan vaatii pitkä aikaista käyttöä

Vierailija

MULLA ON !
En oo yrittäny edes saada niitä pois koska ne on loppupeleissä aika huomaamattomat.. jos tarkkaan kattoo ja venyttää sitä nahkaa nii sit ne näkyy tosi hyvin.
Sit semmonen juttu et yleensä kun ruskettuu niin arvet eivät, ja jää näkyviin.. mut mun rinnoissa olevat arvet näkyy viel huonommin jos ruskettuu, joten ehkä jos käyttäis jonkinlaista itseruskeuttavaa voidetta nii ehkä ne saa vähemmän näkyviin ?? en tiedä :D en oo kokeillu..
Ajan kanssa niiden näkyvyys pienenee joten ei hätää.. vaikka onki olemassa jotain kalliita laserhoitoja arpia vastaan, mutta ei kannata. Luultavasti kaikilla naisilla jolla on tissit on myös arpia..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat