Milloin hän sanoi taikasanat ?

Vierailija

"Minä rakastan sinua"... Milloin se tuli kultasi suusta.. ? Kauanko ehditte seurustella, vai ehdittekö ollenkaan ?

Haluan kuulla miten on teillä muilla mennyt..
Minua hiukan arvelluttaa nykyinen tilanteeni, kun melkein vuosi oltu yhdessä poikaystävän kans, ja "taikasanoja" ei kuulu..Lisäksi poikaystäväni hokee asioita vitsillä ja huumorilla joka ei kyllä minua kovin huvita... Saan jatkuvasti sellaisia käsityksiä hänen sanoistaan että mennään vain ihastuspohjalla eteenpäin... Tiedän, ei pitäisi, mutta vertaan jatkuvasti nykyistä exääni.. Exän kanssa meni kaksi kuukautta kun hän jo tulisesti kertoi tunteestaan ja rakkaudestaan, miksi joillain kestää niin kauan sanoa se? Ymmärrän toki, jos siihen ei pysty jos ei tarkoita sitä.. Mutta Poikaystäväni on kännipäissään sanonut rakstavansa, mutta perunut sanansa.. Mitä tästä voi päätellä ja ajatella.. ? Minusta aika outoa... Auttakaa mua.. Oon ihan sekasin koko tilanteesta ja en haluaisi heittää hukkaan aikaa ihmisen kanssa joka vain pelleilee kanssani... :/ muilla samoja fiiliksiä ?

Kommentit (8)

Vierailija

No tuo, että sanoo kännipäissään rakastavansa ja peruu sen myöhemmin on kyllä jo melko omituista.. :o Sinun pitää ottaa asia puheeksi. Onko hän kanssasi tosissaan vai mitä hän ajattelee? Oletko itse sanonut rakastavasi häntä?

Minun poikaystäväni sanoi rakastavansa minua ensimmäisen kerran, kun olimme olleet puoli vuotta yhdessä. Olin ensin hämilläni, että siinä meni niin "kauan", sillä olin tottunut siihen, että ne sanat tuli sanottua tyyliin heti seurustelun alettua, mikä on hieman outoa, varsinkaan jos ei ole tunnettu kauaa. Hyvää kuitenkin kannatti odottaa. Kun ne sannat kuuli vasta niin myöhään, tiesi vain jotenkin, että hän todella tarkoitti niitä :)

Ehkä sunkin miehes on aikeissa sanoa niin, ties vaikka lähi aikoina... ;) ota selvää, mitä mies ajattelee! Puhumalla asiat selviää.

Vierailija

Ollaan seurusteltu reilu 2 vuotta, poikaystävä rakastui meistä nopeammin, alussa vähän ahdistikin kuulla rakkauden tunnustuksia. Ne tulivat jotenkin todella nopeasti, itse olin vielä enemmän "tutustumis" vaiheessa. Vaikeaa on tässä välissä ollut, todella vaikeaa. Nykyään valitettavasti kuulee aivan liian harvoin "taikasanat", kyllähän tuo tekstarilla sanoo rakastavansa, mutta valitettavan harvoin naamatusten. Kannattaa puhua ihan suoraan, kysyä mistä kiikastaan...

Vierailija

me ollaan tunnettu se 2 vuotta, mutta seurusteltu ei oltu kun pari päivää, mutta tunteita ennen seurustelua oli ollut jo kauan salaisesti, molemmin puolin. taikasanat tulivat ensimäisen kerran bileissä, joissa olimme ensimmäisen kerran yhdessä parina, ja söpöilimme sohvan nurkassa. siellä hän sanoi minua kauniiksi ja katsoi silmiin ja sanoi sanat. sitä en ikinä unohda! :) silloin oli vielä perjantai 13. nyt sanomme sitä aika usein, mutta pidän siitä, rakastan miestä niin paljon.

Vierailija

Oltiin seurusteltu varmaankin jokunen 2-4kk ei oikee muista tarkemmin :D Mut kännipäissään tais se tokasta ton jo aikasemminkin :)

Vierailija

Minulla aika sama homma kuin ninnuliskilla.

Eli ollaan NYT oltu se 2 vuotta yhdessä. Ja mies sanoi ensimmäisenä, hän "hullaantui" minuun todella nopeaa vauhtia, minä olin hieman varovainen, tai siis etenin hyvin rauhallisesti ja tutustuen koko ajan paremmin. Halusin olla täysin varma tunteistani ennen kuin sanon rakastavani, koska haluan et se tulee sydämestä eikä vain siksi että toinenkin sanoi, nii sanotaanpa takaisin. Eli oltiin oltu yhdessä alle kuukausi, kun mies kertoi puhelimessa sen, ja itse häkellyin ehkä ahdistuinkin asiasta ja sitten muutaman päivän tunteitani selailtua, huomasin että kyllä minäkin taidan tässä tuntea enempi kuin pelkkää ihastusta.

Ja nykyään muistutetaan toisiamme hyvinkin säännöllisesti siitä kuinka tärkeä toinen on ja siitä et rakastetaan toisiamme, et meillä ei ole vähentynyt ainakaan rakkaudentunnustukset tms. Paljon kuulee mukavia sanoja ihan arjen keskellä :)

Vierailija

Mun edellinen säätö oli kans semmoinen että vuolaita rakkauden tunnustuksia tuli tekstiviesteinä harva se päivä, mutta kun face to face olisi ollut mahdollisuuksia sanoa edes välittävänsä minusta, niin ei mitään. Eipä se niin haitannut mua, kun en itse ollut kuin juuri ja juuri ihastunut kyseiseen poikaan.

Nykyisen kanssa olen seurustellut reilut puolitoista vuotta, ja "taikasanat" kuulin puolivuotispäivänä :) itse olin jo kuukauden pari ollut rakastunut poikaystävääni :)

Vierailija

Olemme poikaystäväni kanssa seurustelleet nyt seitsemän kuukautta. Suhde oli alusta alkaen sellaista se-on-menoa-nyt -laatua, ja rakkaudentunnustus tuli mieheltä kuukauden tuntemisen jälkeen. Vastasin välittömästi tuntevani samoin. Seurusteltu olimme reilu pari viikkoa. Se ei tuntunut yhtään kiusalliselta tai oudolta, vaikka aika ajoissa rakkauden tunnustimmekin.:) Itselleni olisi outo ja vieroksuttava tilanne, jos en kuulisi taikasanoja mieheltä enkä siten itsekään voisi niitä sanoa silloin kun mieli tekee.

Kannustan kyllä muiden vastanneiden tavoin puhumaan asiasta miekkosesi kanssa:) Hänen reaktionsa ja vastauksensa kertovat varmasti aika paljon siitä mihin teiän suhde on menossa ja että kannattaako jatkaa. Tosin jos itse rakastat miestäsi niin kai jatkaminen ainut vaihtoehto on..?

Vierailija

Enää ei oo "kultaa" eli sinkkuna elelen eli välttämättä mitään painoarvoa kannata hirveästi laittaa tähän
Ensimmäinen poikaystävä alkoi hokemaan sitä ensimmäisen kuukauden jälkeen.
Toista himmailin ja sanoinkin, että en halua kuulla sitä ennen kun hän on tosissaa, koska edellinen oli niin ahdistavaa. Hokeminen alkoikin vasta toisen seurustelukuukauden puolivälissä. Sekin mielestäni aivan liian aikaisin.
Kolmas eli viimeisin alkoi hokemaan sitä jo ensimmäisen viikon jälkeen.

Kaikki kolme ovat olleet selvänä. Yksi sanoi sen seksin jälkeen ensimmäisen kerran, toinen kun nähtiin parin viikon välimatkan jälkeen ja kolmas sanoi sen kun olimme menossa nukkumaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat