RINTAIMPLANTEISTA...

Vierailija

TERVE ! Pari kysymystä silikoneista....

1.)

Olen kuullut ystävältältä, joka jollain tavalla tuntee Rolf Nordströmin, että SILIKONI RINNAT + SIKAINFLUENSSAROKOTUS = HUONO JUTTU! Oletteko te kuulleet tästä ?? ;o Itse olen saanut sikapiikin viime vuonna ja haluaisin hankkia silikonit mutta en vielä.. mutta olen miettinyt tätä sikapiikki juttua, ja en ehkä uskallakkaan ottaa feikkitissejä jos jotain pahaa ( esim. tulehdus ) tapahtuu ! Kokeneita?

2.)

Sit vielä semmonen juttu että ku julkkikset hankkii silikonit nii ei mee kauaa ennenku ne vaihtaa isompiin/pienempiin tai ottaa kokonaan pois.. ja juttu jatkuu ja jatkuu.. Niin KAUAN SILIKONIT KESTÄÄ ? Ihan vaan pari vuotta vai koko elinajan?? Mieluiten haluaisin vastauksen tähän silikonit hankkineelta tai joltain jolla on silikonit hankkinut ystävä ! ( tämä siksi että tieto olisi luotettava ! :) Netistä löytää kaikenlaista paskapuhetta! )

KIIITOSSS KIIITOSSSS MIELENKIINNOSTANNE IHMISET HYVÄT ! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Omaa kokemusta silkkareist ei oo mutta sairaanhoitajana rintarauhaskirurgian osastolla toimineena toivon, että harkitset vielä. En ole kuullut possuroketteen vaikutuksista silkkareihin. Mihinhän tämä legenda perustuu?
Silokonit EIVÄT ole elinikäiset. Silikonit tulee uusia 10 vuoden välein, ellei tapahdu kapseloitumista yms. Suurin riski leikkauksessa on sen jälkeinen tulehdus ja kehon hylkimisreaktio. Pahimmassatapauksessa koko rinta joudutaan poistamaan. Kaikkea muuta siis kuin mitä nainen silikoneilta hakee.
Kannattaa perehtyä lääketieteellisiin lähteisiin. Esimerkiksi rintasyöpäpotilaiden uusintaleikkauksiin liittyvistä teoksistä löydät silikoni rintojen leikkauksista luotettavaa tietoa ja niiden riskeistä. Vaikka riskien lukeminen on usein ahdistavaa, niin se on ainoa tapa saada niin kattava tieto, että voit tehdä päätöksen, jonka koet itsellesi parhaimmaksi. :)
Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat