Hiusongelma.

Vierailija

Heippa! En nyt ala selittämään hiusteni historiaa. mutta värjäsin tummista blondit tuli hyvät, ei oranssit. nyt vuotta myöhemmin haluan beiget/vaalean ruskeat hiukset. noh ostimme värit ja ainut mikä meni niin oli juuret, ne meni aivan oikean värisiksi ja n-10cm juurista alas päin on beigeä. mutta loput olivat aluksi homeen väriset/harmaat, laitoimme niihin uuden värin ja nyt niistä tuli liian tummat. haluaisin että kaikki hiukseni olisivat beiget. minulla ei ole malttia kasvattaa "uusia" hiukset päähän vaan haluaisin heti tuloksia. minulla on suht pitkä tukka, rintojan ala puolelle, mutta olen varlmis leikkaamaan sen olkapäille. nyt haluisin tietää että teenkö latvoihin värin poiston ja taas vaaleanruskeasn värin vai tuleeko siitä taas harmaa.Tarttuuko väri vielä? vai mitä teen? -kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija

Kannattaa ottaa huomioon, että jos värjää monta kertaa hiukset peräkkäin, varsinkin värinpoistolla tai vaalennuksella, hiukset voivat mennä todella huonoon kuntoon. Niiden hyväksi saaminen voi viedä aikaa, paljon hiusten kasvatusta ja huonojen latvojen leikkausta. Kokemuksta on myös siitä kun liian monen värjäyksen jälkeen alkaa hiuksia lähteä enemmän irti, jopa ns pieninä tuppoina. Kannttaa harkita huolella miten värjää ja kuinka monta kertaa =)

Vierailija

Vaaleanruskeissa hiusväreissä on vaihtoehtoja, jotka vaalentavat tukkaa. Vaalennettuun hiukseen pitää valita ruskea väri joka ei vaalenna.

Menikö hiukset montakin astetta liian tummaksi?

Vierailija

vaalennettu hius on menettänyt omat luonnolliset pigmenttinsä, jotensiksi niistä tulivat mattaiset. Vaalennettuun hiukseen pitää aina ensin tehdä esipigmentointi, eli viedä hiukseet kultaa, jotta väri ei olisi matta. kokeile kullanruskeaa.
En osaa selittää paremmin, mutta olen ollut parturi-kampaajan töissä 2vuotta.

Vierailija

Kiitos kaikille vastanneille!! Joo no tässä onkin se ongelma, tiedän että pitäisi oman hiuksen kasvaa niin paljon voi aina leikata latvoja pois ja kun "koskematon" hius on tarpeeksi pitkä niin värjätä. Mutta olen niin malttamaton että en jaksa odottaa. Olen valmis hoitamaan hiuksiani kaikilla erilaisilla hoidoilla yms. Ja hiukseni ovat hyväkuntoiset, eivät pörröiset/"hamput" tai hirveästi katkenneet.

Hiukset meni ehkä kaksi astetta liian tummiksi. Toisaalta nämä ovat ihan kivat ja näyttävät kuin olisi tarkotuksella värjätty näin että alta ja latvoista on hieman tummenpaa, mutta ei minun makuuni. Suosin nykyään yksivärisiä hiuksia enemmän : )

Kiitos teille vinkeistä! Pitää mennä heti kauppaan kattelee värejä. Elikkä kullanruskea väri joka ei ns vaalenna hiuksia vaan antaa "syvyyttä". Ei hätää, tajusin mitä tarkoitat ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat