Asiaa hiuksista

Vierailija

Minulla on nyt liian tumma tukka, haluan sen vaalean ruskeaksi mikä minulla on myös luonnostaan, mikähän olisi paras vaihtoehto ruveta sitä vaalentaa? raidat varmaan ei koska niistä tulee oranssit. Olisikohan värinpoisto liian paha tukalle? Jos leikkaan samalla lyhyemmäksi ja sitten kasvattelisin kesää kohden, kai se tukka siitä kasvaa ajallaan? Pelottavaa vaan koska en ole koskaan ollut lyhyt tukkainen. Haluaisin oman värisen suunnilleen ettei tarvisi enää värjätä vaan kasvattaa tervetukka, tyhmä oon kun aina nuorena värjään..
En haluaisi huonokuntoista tukkaa ja jos värinpoiston jälkeen tukka on punertava tai oranssi ja en saa sitä ruskealla piiloon. Sekään ei ole kiva.. Antakaa vinkkejä ja omia kokemuksia! Olisi todella mukavaa kuulla :)

Kommentit (3)

Vierailija

Suosittelisin menemään parturiin, sillä siellä saat tukan kerralla sen väriseksi, kuin haluat. Parturi-kampaamojen värinpoistot eivät ole yhtä huonoja hiuksille, kuin markettikamat. Maksaa toki enemmän, mutta säästää paljon aikaa ja vaivaa (ja jopa rahaa, riippuen hiuksistasi).
Itse värjäilen tukkani aina itse, ja jos haluat niin tehdä, suosittelisin, että ostat HairStorelta hapetteen (saatavilla 3% ja 9%) ja värinpoistojauheen, maksavat ~20€ yhteensä :---)

Vierailija

Olet tehnyt hiuksistasi jo varmaan 10 aihetta tänne, koittaisitko vähän rajoittaa?

hebluffed - Millä perusteella kampaamojen värinpoistot ovat parempia hiuksille kuin kaupan? Miten ne eroavat esim. kemikaaleiltaan?

Vierailija

kaupan värinpoistoissa ei pysty valita hapetetta, eikä missään kerrota mitä hapetetta niissä on käytetty! Kampaajalla kampaaja valitsee hapetteen joka vaalentaa niin monta astetta kuin toivottu lopputulos olisi! Kemikaaleiltaan eivät juuri eroa, jotkut vaalennusaineet ovat kyllä hellävaraisempia kuin toiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat